اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

درخشش آموزش و پرورش قم در کشور

آستان بهارستان؛ مدیر روابط عمومی آموزش‌ و پرورش قم با اشاره به موفقیت‌ های این اداره کل گفت: بر اساس ارزیابی‌های وزارت آموزش ‌و پرورش، این اداره کل رتبه نخست در زمینه عملکرد را کسب کرده که ماحصل زحمات همه همکاران این اداره کل است و جای قدردانی دارد.

غلامرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار آستان بهارستان افزود: رتبه دوم پژوهش و تحقیقات و شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان خبر خوبی است که اخیرا از آن قم شده است.

وی گفت: رتبه چهارم کشوری در طرح «شهید سلیمانی» توسعه و گسترش فضاهای ورزشی در استان قم باعث مباهات همه مسئولان استان است که نصیب قم شده است.

رضایی ادامه داد: همچنین رتبه برتر جشنواره «شهید رجایی» و رتبه برتر آموزش و پژوهش از آن آموزش و پرورش قم شده است.

وی اظهارداشت: همچنین معدل کتبی دانش آموزان قم در امتحانات نهایی دو نمره و در کنکور سراسری دو رتبه ارتقا یافت.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم افزود: دانش آموزان قم سال گذشته ۱۱ مدال شامل چهار طلا، چهار نقره و سه برنر در المپیادها کسب کردند که در سال جاری به هفت مدال طلا و چهار نقره از مسابقات کشوری دست یافتند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان قم قطار درحال حرکتی است که دستاوردهای درخشانی را کسب کرده، گفت: جامعه هدف ما هم گسترده است و در سال تحصیلی جاری، ۲۹۵ هزار دانش‌آموز قمی در بیش از یک هزار و۴۸۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند که برای ارتقای علمی و ورزشی آنان برنامه هایی تدوین شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا