اخبار مهمکمیسیون اصل ۹۰کمیسیون کشاورزی

بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از رصدخانه کشاورزی ایران

آستان بهارستان؛ عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ از رصدخانه کشاورزی ایران بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان کار این رصدخانه قرار گرفتند.

الهام آزاد عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در هفته جاری از رصدخانه کشاورزی ایران بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: رصدخانه کشاورزی ایران که رای اولین بار در دولت سیزدهم تأسیس شده اطلاعات مربوط به محصولات کشاورزی و دامداری را از مرحله تولید تا توزیع و رسیدن آن به دست مصرف‌کننده کنترل و رصد می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در این رصدخانه جز به جز  اطلاعات مربوط به کشتارگاه‌ها، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، توزیع مواد پروتئینی و محصولات مربوط به حوزه کشاورزی کنترل و نظارت می‌شود.

آزاد خاطرنشان کرد:‌ این سامانه هنوز تکمیل نشده و اطلاعات آن همچنان در حال تکمیل شدن است که تکمیل این سامانه و رصدخانه می‌تواند کمک قابل توجهی را در مبارزه با قاچاق و احتکار موادغذایی داشته باشد.

وی افزود: این سامانه یا رصدخانه کمک می‌کند تا روند کار از مرحله تولید و توزیع تا رسیدن به دست مصرف‌کننده به صورت شفاف مشخص باشد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا