اخبار قم

همزمان با دهه فجر: زمین چمن شهید صدر کهک افتتاح شد

آستان بهارستان؛ زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید صدر کهک در راستای پروژه شهید سلیمانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، افتتاحیه زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید صدر شهرستان کهک با حضور علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش، گلچین پور فرماندار شهرستان کهک، مهندس شکاری شهردار و امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

پروژه شهید سلیمانی با هدف احداث، بهینه سازی، بهسازی و تبدیل به احسن کردن ۴۸ فضای ورزشی در سطح استان از ابتدای سال جاری آغاز شد.

در این بین ۱۸ زمین چمن مصنوعی در سطح استان ایجاد شده که یکی از این زمین ها، زمین چمن مصنوعی پروژه شهید صدر شهرستان کهک می باشد. این پروژه از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در متراژ ۹۶۰ متر مربع  ایجاد شده است.

همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه، این زمین چمن جهت اجرای درس تربیت بدینی در اختیار دانش‌آموزان این مدرسه قرار گرفت.

رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش در این مراسم اظهارداشت: به برکت انقلاب اسلامی در جای جای کشور شاهد امنیت و پیشرفت و آبادانی هستیم و نمونه بارز این امر ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق روستایی و کم برخوردار می باشد.

همچنین فرماندار شهرستان کهک در حاشیه این مراسم گفت: در مناطق روستایی از جمله شهرستان کهک می بایست کلیه دستگاه ها با آموزش و پرورش همکاری کنند تا این نهاد مردمی بتواند به اهداف عالی آموزشی دست پیدا کند.

همچنین گلچین پور به اهمیت ورزش برای بانوان اشاره کرد و گفت: در شهرستان کهک علی رغم وجود فضاهای ورزشی امکان استفاده از آن برای بانوان دشوار است و باید این امکان را جهت بهره مندی دانش آموزان دختر این شهرستان از فضاهای ورزشی موجود، مهیا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا