اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

درخشش خبرنگاران آستان بهارستان در هشتمین جشنواره ابوذر

آستان بهارستان؛ فاطمه سادات محمدی و حجت الاسلام مهدی طالعی اردکانی از پایگاه خبری آستان بهارستان، رتبه های برتر بخش های تیتر و یادداشت هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم امروز با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان قم در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد.

دراین دوره جشنواره ابوذر بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان رسانه‌ای استان شرکت کردند که آثار خود را در قالب های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدئویی، تیتر، موشن گرافی و اینفوگرافی و در موضوعات شعارسال ، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیوند رسانه و صنعت، امید و نشاط‌آفرینی در جامعه، مکتب شهید سلیمانی و سبک زندگی ایرانی اسلامی به دبیرخانه ارسال کردند.

از مجموع ۵۷۹ آثار به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، در مرحله اول ارزیابی بیش از ۵۰۰ اثر با موضوعات اعلامی فراخوان تطابق داشته و به داوری مرحله دوم ارسال گردید.

علی شعبانعلی دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم خاطرنشان کرد: در مرحله دوم ارزیابی ۱۸۷ اثر برتر انتخاب و برای ارزیابی نهایی برای داوران ارسال گردید که ۳۱ اثر پس از جمع بندی نهایی انتخاب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا