اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

افتتاح نخستین خانه ژیمناستیک آموزش و پرورش قم

آستان بهارستان؛ نخستین خانه ژیمناستیک آموزش و پرورش استان قم در مجموعه آموزشی ورزشی شهید امجدی با حضور علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش، سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم درحاشیه این مراسم، افتتاح خانه ژیمناستیک را از برکات انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد بعد از انقلاب شاهد رشد پیشرفت و آبادانی در کشور عزیزمان ایران بودیم و این سطح از امکانات و پیشرفت قبل از انقلاب وجود نداشته است.

علیرضا رحیمی افزود: باید توجه و نگاه ویژه‌ای به ورزش مدارس و همچنین ورزش های پایه از جمله رشته ورزشی ژیمناستیک داشته باشیم که جزء برنامه درس ملی نیز گنجانده شده است.

وی تاکید کرد: فضاهای ورزشی بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد و مسئولان می‌بایست برنامه ریزی مدونی جهت استفاده مناسب از این فضاها داشته باشند.

کسب ۵۰۰ مدال کشوری توسط ورزشکاران قمی درسال جاری

مدیر کل ورزش و جوانان نیز دراین مراسم اظهارداشت: ورزشکاران استان قم درسال جاری حدود ۵۰۰ قطعه مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری برای استان کسب نموده اند. همچنین در مسابقات بین‌المللی نیز ۷۹ مدال توسط ورزشکاران استان قم کسب شده است.

سانی خانی افزود: فضاهای ورزشی متعددی از جمله ۶۰ فضای ورزشی مخصوص بانوان در استان وجود دارد و باید افراد جامعه را به استفاده از این فضاهای ورزشی سوق داد و تشویق کرد.

طی آیین افتتاحیه اولین خانه ژیمناستیک استان قم حرکات نمایشی ورزش های آیینی و باستانی و زورخانه‌ای و همچنین حرکات نمایشی رشته ژیمناستیک توسط گروه دانش آموزان فعال در رشته ها اجرا شد.

خانه ژیمناستیک قم با اعتبار دو میلیارد تومان راه اندازی شد

در پایان یزدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قم گفت: خانه ژیمناستیک مجموعه آموزشی ورزشی شهید امجدی در اختیار دانش آموزان مبتدی در دوره تحصیلی ابتدایی و همچنین دانش آموزان پیشرفته جهت شرکت در مسابقات قرار خواهد گرفت و این مجموعه ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان تجهیز و راه اندازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا