اخبار مهمکمیسیون عمران

برقراری عدالت و راضی نگهداشتن مردم مهم‌ترین آرمان‌ انقلاب است

آستان بهارستان؛ نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: برقراری عدالت و راضی نگهداشتن مردم مهم‌ترین آرمان‌ انقلاب است.

 صدیف بدری پیش از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری اردبیل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: برقراری عدالت و راضی نگهداشتن مردم از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند هرچند در حوزه‌های مختلفی همچون فناوری‌های نوین، قدرت نظامی و.. پیشرفت داریم اما در حوزه‌هایی نظیر اقتصاد، عدالت، تحمل تفکرات دگراندیشان همچنان با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم.

وی طرح موضوع درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس دهم را یادآور شد و افزود: با تلاشی که در آن دوره داشتیم، طرح مورد نظر تهیه و کمیسیون ویژه‌ای به این منظور تشکیل شد و در نهایت این طرح را به لایحه‌ای از طرف دولت تبدیل کردیم که درصد سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از قانون مالیات بر ارزش افزوده از جمله مهم‌ترین آثار این طرح است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه کمک به پروژه‌های شهری همچون گذشته در خدمت مدیریت شهری خواهیم بود، گفت: علاوه بر ۳۴۰ هزار میلیارد تومان، ردیف اعتباری متفرقه در بودجه سال ۱۴۰۲ داریم که به معنی فرصتی برای دریافت بودجه دوباره است که با پیگیری و چانه‌زنی قابل دریافت خواهد بود.

بدری ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری اردبیل در راستای عمران و آبادانی شهر اردبیل، ادامه داد: احیای پروژه‌های مشارکتی از طرف شهرداری ستودنی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا