اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

استقبال دانش آموزان قمی از پویش ملی «هیس طوری»

آستان بهارستان؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم گفت: اولین دوره پویش ملی کتابخوانی هیس‌طوری که نیاز امروز جامعه و دانش‌آموزان است با استقبال دانش‌آموزان قمی درحال پیگیری است.

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم؛ حجت الاسلام محمد امینیان ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: کسانی که در وادی پیشرفت‌های گوناگون، گام‌های بلند برداشته‌اند، هرگز با کتاب‌خوانی بیگانه نبوده‌اند، بلکه مطالعه را عنصری اصلی و ضروری می دانند.

وی افزود: پویش هیس‌طوری عنوان یک مسابقه ملی کتابخوانی برای دهه هشتادی‌ها است تا با مطالعه مجموعه ۱۵ جلدی کتاب‌هایی با عنوان «سرگذشت استعمار»، با آنچه که در تاریخ استعمار روی داده است، آشنا شوند.

وی گفت: دانش آموزان برای شرکت در این پویش می‌توانند به سامانه Hisstori.ir مراجعه و نسبت به تهیه کتب با تخفیف ویژه اقدام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم بیان داشت: دانش آموزان قمی می‌توانند پس از مطالعه کتاب در آزمون ساده ای که طراحی شده شرکت کنند و در چهار قالب، ساخت پادکست یا عکس‌نوشت، نقاشی کمیک و تصویرسازی کنشگری کرده و درپایان از جوایز متعدد این پویش بدون قرعه کشی بهره مند شوند.

آدرس اخبار معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم به نشانی زیر می باشد:

@qomparvareshi

http://qom.medu.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا