اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

همه باید کمک کار آموزش و پرورش باشند/رصد ۵۸۱ مدرسه توسط تیم های تخصصی

آستان بهارستان؛ مدیرکل مدیریت بحران استان قم اظهارداشت: همیشه در حوادث غیرمترقبه و یا برنامه های ویژه از آموزش و پرورش کمک گرفته ایم اما این بار با تمام وجود در خدمت آموزش و پرورش به عنوان خانواده بزرگ تربیتی و آموزشی کشور هستیم و خواهیم بود.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم؛ محسن اروجی بیان کرد: آموزش و پرورش در شرایط کرونا بسیار موفق عمل نمود و اطلاعات بسیار خوبی را برای پیشگیری از این بیماری در اختیار مراکز درمانی قرار‌داد.

وی تاکید کرد: درحال حاضر انسجام، هماهنگی و مدیریت یکپارچه سیستم در مدیریت بحران بسیار مهم است که مدیران مدارس باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه در کارگروه ویژه پیگیری مدارس فعال هستند و مسئولیت ها را پیگیری می‌کنند، گفت: انتظار می‌رود مدیران مدارس دستورالعمل های آماده شده ستاد بحران را مورد مطالعه قرار دهند و ۱۷ نکته ایمنی و ۹ مورد  حادثه‌خیز آن را با دقت مرور کنند تا بتوانند در شرایط اضطرار با توجه به مفاد مهم آن پیشگیری های جدی تر را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه مدیران مدارس در صورت وقوع هرگونه حادثه با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند، گفت: انتظار می‌رود مدیریت مدرسه حادثه ها را با آرامش مدیریت کند چراکه هر مدیری دراین مواقع اوضاع را خوب کنترل نموده است، آسیب کمتری را از آن مشاهده کرده ایم.

وی تصریح کرد: تاکید نموده ایم در کنار تیم های ویژه ای که به مدارس اعزام می شوند مشاوران قدرتمند نیز برای ایجاد آرامش روانی در مدرسه حضور یابند تا بتوان از همان ابتدا مدیریت شایسته ای را انجام داد.

۵۸۱ مدرسه توسط تیم های تخصصی، مورد بازدید قرار گرفته است

وی خبر داد: ۵۸۱ مدرسه توسط تیم های تخصصی، مورد بازدید قرار گرفته است و همچنان در تلاش هستیم تا تمامی واحدهای آموزشی استان را مورد بازدید و بازبینی ایمنی قرار دهیم.

اروجی با اشاره به اینکه شب گذشته از ۱۱۹ دانش آموز، ۱۱۲ نفر ترخیص شده اند، گفت: انسجام در روزهای آتی بسیار ضروری است که همگان باید به آن توجه نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا