اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

اجرای طرح «داناب» در مدارس متوسطه قم/سواد آبی دانش آموزان ارتقا می یابد

آستان بهارستان؛ طی تفاهم نامه اداره کل آموزش و پرورش استان و شرکت آب منطقه ای طرح «داناب» به معنای دانش آموزان و آب جهت ارتقای سواد آبی دانش آموزان در مدارس متوسطه قم اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در نشست مشترک با احمدی جبلی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای قم از اجرای طرح مشترک این شرکت و آموزش و پرورش تحت عنوان طرح داناب در مدارس متوسطه قم خبر داد.

علیرضا رحیمی دراین نشست که با حضور نادر کریمی بیرانوند معاون آموزش متوسطه و قاسم زندی رئیس اداره متوسطه آموزش و پرورش قم برگزار شد، بیان داشت: این طرح به منظور گسترش سواد آبی دانش آموزان برنامه ریزی شده و به زودی درمدارس متوسطه اول  استان به اجرا در می آید.

وی آگاهی و حساسیت دانش آموزان در موضوع آب را مهم ارزیابی کرد و اجرای این طرح را فرصتی مناسب در راستای گسترش و افزایش فرهنگ زیست محیطی دانست.

مفاهیم محیط زیستی به دانش آموزان منتقل می شود

معاون آموزش متوسطه استان قم نیز در بخش دیگری ازاین جلسه بیان داشت: تعریف عنوان کتاب درسی «انسان و محیط زیست» در سال های اخیر در میان کتب درسی و ارتباط این طرح با محتوای تدوین شده در این کتاب از جمله ویژگی های مثبت آن می باشد.

کریمی بیرانوند افزود: بر اساس این تفاهم نامه آموزش های مورد نیاز به دو صورت حضوری و غیر حضوری و متناسب با گروه مخاطب دانش آموزان و دبیران با سرفصل های کتاب درسی دانش آموزان طراحی و برنامه ریزی شده که در طول سال تحصیلی به دانش آموزان انتقال می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا