اخبار مهمکمیسیون اجتماعی

فساد در صورت تقویت ابزارهای نظارتی کاهش می یابد

آستان بهارستان؛ یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که هرچقدر ما بتوانیم ابزارهای شفاف سازی و نظارت را بیشتر کنیم حتما در کیفیت کار و جلوگیری از تخلف تاثیر گذار خواهد بود.

کیومرث سرمدی با اشاره به بررسی طرح حمایت مالی از افشاگران فساد در مجلس و نگاه نمایندگان به این حوزه، بیان کرد: ما اصولا هرچقدر بحث نظارت، پایش و اطلاع رسانی شفاف را در سطح کشور بهینه و به روز رسانی کنیم کمک می کند به سلامت کار و اعتماد سازی مردم و امیدواری آنان به کشور و آینده فلذا این یک اصل مهم و غیرقابل انکار است.

وی در ادامه اظهار کرد: در همه بخش ها کشور هرچقدر ما این ابزارهای شفاف سازی و نظارت را بیشتر کنیم حتما در کیفیت کار و جلوگیری از تخلف موثر خواهد بود. قطعا این شفاف سازی ها و بهره گیری از نظارت مردمی به ارتقای کیفیت کار و جلوگیری از وقوع تخلفات کمک خواهد کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعا گام برداشتن در مسیر شفاف سازی امور یک گام موثر در جلوگیری از تخلف و رانت و فساد به شمار می رود و مجلس نیز با بررسی طرح حمایت از افشاگران فساد در این مسیر گام برداشته است.انتهای پیام/۱۱۰

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا