اخبار مهمکمیسیون شوراها

تقویت وحدت مشارکت بیشتر در انتخابات را رقم می زند

آستان بهارستان؛ یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید برای آنان این دلگرمی را ایجاد کنیم که نظام جمهوری اسلامی فراتر از هر خط جناحی و سیاسی به دنبال آرامش و آسایش مردم است.

حسین محمدصالحی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بسترسازی تمام دستگاه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری، بیان کرد: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری به صورت موکد از وحدت صحبت کرده و تاکید دارند که باید وحدت در جامعه تقویت شود، متاسفانه در اجرا برخی اقدامات به این وحدت ضرر می زند. اگر همه گروه‌های سیاسی و احزاب که مورد تایید نظام بوده، حضور چشمگیر در عرصه انتخابات نداشته باشند و از مشارکت های اجتماعی محروم شوند، قطعا این وحدت تضعیف خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: صحبت های مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات بسیار آگاهانه و کارشناسانه است ولی متاسفانه در اجرا آنطور که باید به این فرمایشات توجه نمی شود.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی با این ادعا که از همین الان در برخی از استان ها مهندسی کردن انتخابات شروع شده و در حال خارج کردن افراد امین و دارای سابقه از صحنه هستند، گفت: از دستگاه های ذی ربط به ویژه وزارت کشور انتظار می رود جلوی این اقدامات را بگیرند. همان طوری که رئیس جمهور در برخی از وزارتخانه ها تغییر و تحولاتی را ایجاد کرد، انتظار می رود وزارت کشور نیز در برخی استانداری ها تغییر و تحول را انجام دهد تا بستر مناسبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

این عضو کمیسیون امور داخلی تصریح کرد: اگر بخواهیم افراد را حفظ کنیم، سرمایه های نظام از دست خواهند رفت. امروز حفظ نظام اصلی ترین موضوع است و برای حفظ نظام که مردم همیشه پای آن ایستاده اند و برای مشارکت حداکثری در انتخابات لازم است برای مردم این دلگرمی را ایجاد کنیم که نظام جمهوری اسلامی فراتر از هر خط جناحی و گروه سیاسی به دنبال آرامش و آسایش مردم است.

محمدصالحی در پایان تاکید کرد: باید این بستر را فراهم کرد تا افراد توانمند و متعهد از گروه های مختلف در عرصه انتخابات به کار گرفته شوند و دلگرمی اتحاد در سطح کشور تقویت شود.انتهای پیام

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا