اخبار مهمکمیسیون اصل ۹۰

نقدهایی بر عملکرد هیات رییسه مجلس وارد است

آستان بهارستان؛ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه مجموع عملکرد هیات رییسه در سال سوم عمر مجلس یازدهم منفی و نامطلوب نبوده اما نقدهایی هم بر عملکرد آن وارد است.  

محمدتقی نقدعلی در مورد آخرین انتخابات هیات رییسه مجلس که دوم خرداد برگزار می شود، گفت: اگر بخواهیم منصفانه و نه از روی تعصب قضاوت و اظهارنظر کنیم، باید گوییم عملکرد هیات رییسه سوم هر چند خالی از عیب نیست اما نمره منفی و نامطلوب نمی‌گیرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یکی از انتقادهای وارده به عملکرد هیات رییسه کنونی را عدم شفافیت در تصمیم گیری ها عنوان کرد و افزود: اینکه چرا برخی طرح‌ها و لوایح در اولویت‌ رسیدگی در صحن قرار نمی گیرند و جابجا می شوند، برای نمایندگان شفاف نیست در حالی که باید بر اساس آیین نامه در دستور کار قرار گیرد.

نقدعلی خواستار آن شد که هیات رییسه موضوعات مهم را با نمایندگان مجلس در میان بگذارند تا آنان نیز در تصمیم گیری ها با هیات رییسه همراه شوند و نقدها کاهش یابد.

وی یکی از خواسته ها و شروط نمایندگان برای هیات رییسه اجلاسیه چهارم را شفافیت تصمیم‌های هیات رییسه برای نمایندگان برشمرد.

نماینده مردم خمینی شهر با یادآوری اینکه رایزنی های نمایندگان برای حضور در آخرین هیات رییسه مجلس یازدهم در جریان است، افزود: به نظر می رسد در این انتخابات تغییری در ریاست مجلس بوجود نیاید و آرا نیز نسبت به سال گذشته تفاوت فاحشی نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا