اخبار مهمکمیسیون حقوقی

نفوذ در حوزه فرهنگ و هنر بیشتر از سایر حوزه هاست

آستان بهارستان؛ عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه نفوذ در حوزه فرهنگ و هنر بیشتر از سایر حوزه هاست، گفت: دراین بین ممکن است افراد دارای جایگاه و یا آقازاده، جاده صاف کن سرویس های جاسوسی دشمن در حوزه فرهنگ و هنر باشند.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به نقش آفرینی برخی سلبریتی‌ها و هنرمندان در اغتشاشات سال گذشته گفت: به همان میزان که هنرمندان می توانند در جهت مثبت تاثیرگذار باشند، می توانند کارکردی در جهت منفی هم داشته باشد بنابراین بایستی آن‌ها به تناسب کار اشتباه انجام داده و اتخاذ مواضع غلط، مجازات شوند و این یک ضرورت است.

وی ادامه داد: در این گونه مباحث موضوع رافت اسلامی هم مانع برخورد با افرادی نمی شود که نسبت به اصل نظام و حاکمیت دینی رفتاری داشتند؛ اینکه گفته شود با آن ها به دلیل خدمات قبلی شان کاری نداشته باشیم هم درست نیست.

حاجی دلیگانی افزود: البته به نظر می رسد در این قضیه جریانی به غلط محلل این مساله می شود که در دراز مدت ضرر خواهد داشت؛ در این شرایط وقتی افراد دیگر می‌ببیند که حتی در صورت عبور از خطوط و خرابکاری با آن‌ها برخوردی صورت نمی گیرد، جَری می‌شوند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بر این اساس قطعا موضوع نفوذ در حوزه فرهنگ و هنر بیشتر از حوزه های دیگر وجود دارد؛ در این بین ممکن است افرادی که جایگاهی دارند و یا آقازاده هستند، جاده صاف کن ماموریت‌ها و اهداف سرویس‌های جاسوسی دشمن در حوزه فرهنگ و هنر باشند که باید با آنها برخورد لازم صورت گیرد.انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا