اخبار مهمکمیسیون عمران

۶۰۰ هزار واحد مسکن در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر احداث می‌شود

آستان بهارستان؛ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی شده تا سال آینده در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ۴۰۰ هزار واحد و بالای ۲۵ هزار نفر ۶۰۰ هزار واحد مسکن در طول سال اجرایی شود.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن و رفع نیاز‌های اصلی خانوار‌ها یک اولویت اساسی است که در این زمینه تسهیلات ویژه‌ای به همین منظور ۳۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بهره‌مندی خانوار‌ها از مسکن در سال آینده از اوایل سال در دستور کار قرار خواهد گرفت و طرح تولید انبوه مسکن از سال آینده اجرا می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی شده تا سال آینده در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر ۴۰۰ هزار واحد و بالای ۲۵ هزار نفر ۶۰۰ هزار واحد مسکن در طول سال اجرایی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ سعی و تلاش بر این شده تا اجرای این لایحه بودجه از سال آینده اجرایی شود که اشتغال‌زایی و هدفمندکردن یارانه‌ها با هدف رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف به خصوص در بخش اقتصادی مبنای کار قرار گرفته است.

بدری ادامه داد: اجرای تولید انبوه مسکن از سال آینده با جدیت در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه بانک‌های عامل در حال انجام تدارکات لازم برای احداث مسکن اقدام ملی و تکمیل مسکن مهر هستند که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اجرای پروژه‌های زیربنایی در دستور کار قرار گرفته که توسعه استان را رقم خواهد زد و به همین منظور به دنبال اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی استان هستیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مبنای کار قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا