اخبار مهمکمیسیون حقوقیکمیسیون شوراها

انتخابات تناسبی اقدام جدیدی برای اصلاح ساحتار انتخابات در کشور بود 

آستان بهارستان؛ نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تناسبی اقدام جدیدی برای اصلاح ساحتار انتخابات در کشور بود و می توانست بستر مشارکت احزاب و جناح ها در انتخابات پیش روی محلس شورای اسلامی باشد. 

حسن محمد حسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث مورد بررسی پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی در خانه ملت اظهار کرد:  یکی از مباحث پیرامون انتخابات مجلس در اسفند ۱۴٠۲، “انتخابات تناسبی” بود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود:  انتخابات تناسبی می توانست گامی برای بالابردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده باشد.

آصفری تأکید کرد:  انتخابات تناسبی می توانست بستر مشارکت احزاب و جناح ها در انتخابات پیش روی محلس شورای اسلامی باشد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات تناسبی اقدام جدیدی برای اصلاح ساحتار انتخابات در کشور بود،  تصریح کرد:  می توانستیم در دوره های بعدی این مدل را گسترش دهیم.

آصفری با بیان اینکه انتخابات تناسبی مجلس را از تک صدایی خارج می کرد،  گفت:  گام اول ی یرای اصلاح نظام انتخابات در کشور بود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  قطعا ملت ایران در انتخابات اسفند۱۴٠۲حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا