اخبار مهمکمیسیون کشاورزی

معیشت مردم را به دلار گره نزنید / اوج گرفتن گرانی ها با مطرح شدن مذاکره و FATF

آستان بهارستان؛ عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: هر زمان موضوع مذاکره و FATF مطرح می‌شود، بازار رها شده و گرانی اوج می‌گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با تاکید بر اینکه هر زمان موضوع مذاکره و FATF مطرح می‌شود، بازار رها شده و گرانی اوج می‌گیرد، یادآور شد: برخی می‌گویند دلار چند بشود مذاکره کنیم این یعنی با معیشت و امنیت مردم بازی می‌شود.

علیرضا عباسی در جلسه بررسی وضعیت بازار شب عید که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در خانه ملت برگزار شد، اظهار کرد: کارهای مناسبی در تنظیم بازار انجام نشده و همین موضوع سبب شد که رهبر معظم انقلاب به موضوع گرانی کالاها ورود کنند.

صف های طولانی نشانه ناهماهنگی عجیب میان دستگاه های اجرایی است

وی با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در اقلام و کالاهای اساسی وجود ندارد، گفت: صف‌های طولانی با قیمت‌های زیاد در بازار توزیع می‌شود و این نشان دهنده ناهماهنگی عجیب در دستگاه‌های مختلف است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بسیاری از شهرهای استان گرانی مرغ وجود دارد، اما مشکل توزیع نیست، ادامه داد: بازدیدی سرزده به برخی میادین داشتم، اما برخی مرغ فروشی‌ها در ظهر تعطیل بودند، این موجب نارضایتی خواهد شد.

عباسی با اعلام اینکه رها کردن بازار اصلاً پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: تدبیری برای بازار بعد شب عید هم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل صف برای کالاهای اساسی تبعات امنیتی دارد و همه مسئولان دستگاه‌های اجرای مسئول هستند. نکته جالب این است که برخی مدیران در جلسات تأسف می‌خورند ولی کاری برای مردم نمی‌کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست که جلسات آن‌ها برای مردم خروجی مثبتی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا