اخبار مهمکمیسیون فرهنگی

دولت سیزدهم، ساده‌زیست و پُرکار است

آستان بهارستان؛ عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم ساده زیست و پرکار است و گذشت زمان ثمرات آن را بیشتر نشان می دهد.

حجت‌الاسلام «مجید نصیرایی» با اشاره به تجلیل رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت در دیدار اخیر رئیس‌جمهور و اعضای هیأت وزیران اظهار داشت: با گذشت دو سال از عمر دولت سیزدهم، ساده‌زیستی و پُرکاری کابینه بر هر فرد با انصافی روشن و محرز شده است.

وی افزود: اعضای دولت سیزدهم می‌توانستند منافع شخصی خود را بر منافع و مصالح عامه ترجیح دهند اما در این دو سال هیچ‌گاه این کار را نکردند.

نماینده مردم طبس در مجلس تصریح کرد: آنچه تاکنون از دولت سیزدهم دیده‌ایم، ساده‌زیستی و کار و تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم بود و این مسأله به وضوح در عملکرد اعضای دولت مشاهده می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیرایی با بیان اینکه قطعاً با گذشت زمان، ثمرات مثبت عملکرد جهادی دولت سیزدهم در زندگی روزمره مردم بیش از پیش مشاهده خواهد شد، تأکید کرد: دولت سیزدهم مانند دولت‌های قبلی و برای اهداف خاص، آینده‌فروشی نکرد و منافع شخصی و گروهی خود را اولویت قرار نداد و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به‌کار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا