اخبار مهمکمیسیون اقتصادی

تعریف رهبر انقلاب از دولت انگیزه مسئولان را افزایش داد

آستان بهارستان؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تمجید رهبر انقلاب از دولت، انگیزه دولتمردان برای خدمات رسانی را دو چندان کرد و مسئولیت آنها برای حل مشکلات کشور را افزایش داد.

مسلم صالحی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور و اعضای هیات دولت اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود ساده‌زیستی،‌ مواضع انقلابی و روحیه جهادی را از ویژگی‌های تحسین برانگیز دولت خواندند و در بخش سیاست خارجی هم از سیاست دولت در توسعه روابط با همسایگان حمایت کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رهبر انقلاب اقدامات دولت سیزدهم را دو بعد داخلی و خارجی تبیین کردند، بیان داشت: در حوزه سیاست خارجی،تقویت تعامل با همسایگان،نگاه به حوزه شرق و عضویت در ائتلاف‌های فرامنطقه‌ای نشان دهنده دیپلماسی موفق دولت سیزدهم است که تداوم این سیاست‌ها می‌تواند موفقیت‌های زیادی نصیب کشور کند.

نماینده مردم اقلید تصریح کرد: تمجید رهبر انقلاب از دولت سیزدهم به فعالیت‌های مهم دولت در حوزه اقتصادی و بخش‌های زیربنایی کشور بر می‌گردد که دولت در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.

صالحی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه سیاست خارجی به از سرگیری روابط ایران و عربستان اشاره کرد و گفت: گسترش تعاملات با کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و شرق آسیا و امضا تفاهم نامه با چین و روسیه نشان از دیپلماسی فعال دولت سیزدهم دارد که بزودی شاهد این آثار مثبت خواهیم بود.

وی افزود: تمجید از دولت انگیزه دولتمردان برای خدمات رسانی را دو چندان کرد و همچنین مسئولیت آنها برای حل مشکلات کشور را افزایش داد. دولت و مجلس باید به این نکته توجه کنند و همچون گذشته با تعامل بیشتر در پی حل مشکلات کشور باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا