اخبار تولیدی و پوششی مجلساخبار مهمکمیسیون اجتماعی

رسانه‌های معاند سنگ تمام گذاشتند

آستان بهارستان؛ فاضل حیدری مدیرمسئول روزنامه سراسری تلاش ملی یادداشتی با عنوان «رسانه‌های معاند سنگ تمام گذاشتند» را در اختیار ما قرار داده است که متن کامل آن در ادامه می آید:

یکی از اتفاقاتی که چندروز قبل از۲۵شهریور و این روزها در حال جریان است پرداختن رسانه‌های معاند به سالروز اغتشاشات ایران و پخش تصاویر آرشیوی برای ملتهب کردن فضای جامعه بعد از سانسور دستاورد اربعین است. آری، در روز اربعین رسانه‌های خارجی به‌ویژه بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا با بزرگ‌نمایی اخبار دیگر و حواشی مراسم اربعین به‌ویژه ازدحام جمعیت، شرایط بد اقتصادی، خبر‌های ناامنی، کمبود آب، گرمای هوا و غیره مردم را از شرکت در آن دلسرد کنند.

آن‌ها در حالی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین را سانسور کردند و به بزرگ نمایی از مشکلات موجود پرداخته و حتی اخبار کذب را انتشار دادند که با تمام قوا وارد سالگرد اغتشاشات شدند و تمام برنامه های خود را معطوف به این جریان کردند. آری این رسانه ها به نوعی برای ملتهب کردن فضای داخلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشتند؟! جالب اینجاست که مجریان و تهیه کنندگان برنامه های این شبکه های معاند خودشان در فایل های صوتی افشا شده به شکست اپوزیسیون از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتراف می‌کنندولی بازهم با بی شرمی تمام مردم را تشویق به خرابکاری می کنند!

شاید یکی از مهم‌ترین اقدامات نظام سلطه در طول ۴۵سال گذشته را ما در جریان اتفاقات پارسال دیدیم که بر اثر فوت یک هموطن در یکی از مراکز انتظامی، که در بسیاری از نقاط دنیا هم ممکن است چنین اتفاقی بیفتد، هجمه‌ای توسط رسانه های معاند خارجی با همراهی تعدادی انگشت شمار رسانه های مغرض ، بی بصیرت وفرصت طلب داخلی همگام و همسوبا دشمن علیه ملت ایران صورت گرفت که طول ۴۵ سال عمر جمهوری اسلامی بی سابقه بود. ازدشمن گله ای نیست، اما همراهی رسانه داخلی همگام بادشمن چرا؟ البته اگر این رخداد ساختگی هم نبود، دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال بهانه‌ای دیگر بودند که از این بهانه‌ها ممکن است در طول و عرض جغرافیای جمهوری اسلامی ایران مانند هر کشور دیگری هم به وجود می‌آمد .

اما اینکه به هر بهانه‌ای نظام استکبار جهانی می‌خواهد عملاً مانع اوج گیری و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود ناشی از عقده‌های فروخفته‌ای خودشان و همراهی برخی افراد نفوذی در رسانه های داخلی است که ازبیت المال یارانه و آگهی می گیرند وبه خون شهدا وآرمان های انقلاب پشت پا می زنند تا آمریکا و صهیونیسم خوشحال شود؛ کاش این رسانه ها از مردم عذرخواهی و همسو بامردم حرکت کنند.‌ چرا مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهند؟ اگرچه عظمت و اقتدار اسلام، شکوه و عظمت تاریخ ایران چیزی است که آمریکایی‌ها در تاریخ خود به آن نیاز دارد ،اما دست وپا می زند تا به اسلام ضربه بزند. می دانیم که عمر تأسیس این کشور با ارفاق به ۵۵۰ سال هم نمی‌رسد، با ایران کهن چرا می ستیزد؟

یک واقعیتی در کشور ما وجود دارد که آن هم فهم وبصیرت بالا و پشتیبانی پیوسته مردم از انقلاب اسلامی است. باتکثر و تنوع قومیت‌ها و ادیان و مذاهب از جمهوری اسلامی پشتیبانی کردند. اری، در گستره جغرافیایی ایران ما اقوامی از کرد، لر، عرب، فارس، آذری و بلوچ داریم که در طول یک سال گذشته نظام سلطه تلاش مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته برای ایجاد اختلاف بین این اقوام کرد و در پی آن بود تا این گسل‌های طبیعی موجود را به اغتشاش وادارد. اما در حال حاضر به خود دولت‌های متخاصم در طول این مدت ثابت شد ملت ایران مقاوم، صبور و علاقه‌مند به نظام سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی هستند.

انقلابی که برای پیروزی آن در سال۵۷ جان‌های خود را بر طبق اخلاص گذاشتند و نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند. با وجود تلاش گسترده رسانه‌ها در هفته‌های اخیر برای نمایش اغتشاش و آشوب در کشور، آرامش قابل توجهی در طول این روزها که برای ایجاد تنش و ناآرامی رسانه‌ها و دولت‌های غربی و اپوزیسیون به زعم خود برنامه‌ریزی کرده بودند شاهد هستیم که نشان‌ دهنده شکست توطئه های دشمنان علی رغم هزینه های میلیارد دلاری آنان است و این موضوع فقط و فقط به برکت خون شهیدان و اربعین حسینی رخ داده است.

درپایان حرف مردم این است که روسیاهی به زغال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا