اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

تجمع بانوان حوزوی قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

نیره سادات محمدی

آستان بهارستان؛‌ طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان قم امروز همزمان با سراسر کشور در حمایت از مقاومت مردم فلسطین تجمع و اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان قم در حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مدرسه علمیه معصومیه تجمع کردند و انزجار خود را از اقدامات غیرانسانی این رژیم منحوس اعلام کردند.

طلاب در این اجتماع با شعارهایی از قبیل «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «مرگ براسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر رژیم کودک‌کش» و «حاج قاسم شهیدم، راهت ادامه دارد» خواستار ورود کشورهای اسلامی به موضوع فلسطین و جلوگیری از کشتار مردم غزه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در این تجمع با اشاره به کشتار بیش از هزار زن و کودک فلسطینی در روزهای اخیر گفت: با توجه به سنت الهی، باطل رفتنی است و این وعده محقق خواهد شد و الزام تحقق آن توجه به فریادخواهی و یاری طلبی مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل گفت: بی شک اگر به فرامین رهبران الهی توجه می شد امروز خبری از اسرائیل نبود؛ غفلت و چشم پوشی ملت های مسلمان و دولت های عربی سبب شد که این مردم غاصب با تعداد کم و مرزهای محدود، امروز خواب از «نیل تا فرات» را در سر بپروراند.

وی بیان کرد: در این روزها شاهد بودیم که نیروهای مقاومت چگونه سیستم گنبد آهنین را ناکام گذاشتند و قدرت مقاومت موجب شد که برخی دولت‌های طرفدار رژیم صهیونیستی از این رژیم جعلی و کودک کش اعلام برائت کنند.

در حاشیه این مراسم طلاب با قرائت بیانیه به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و امضای طومار خواستار احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین از مجامع بین المللی شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا