اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

نرم افزار جامع اصول فقه ۳ با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قم رونمایی می شود

آستان بهارستان ؛ نشست خبری رونمایی از نرم افزار جامع اصول فقه ۳ روز دوشنبه ۸ آبان ماه در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور برگزار شد.

مدیر علمی گروه فقه و اصول مرکز تحقیقات نور دراین نشست اظهارداشت: ابتدا نرم افزار اصول به صورت دیسک تولید شد و کتاب هایی از قبیل اصول کافی، رسائل، عروه و مستمسر را در خود داشت.
حجت الاسلام والمسلمین سید جلال بختیاری افزود: نخستین نرم افزار اصول فقه بیش از ۲۰۰ کتاب و نرم افزار اصول ۲ بیش از ۴۰۰ کتاب را در خود داشت.
وی عنوان کرد: نرم افزار جامع اصول فقه ۳ از مرحله کتابخانه به مرحله پژوهش ارتقا پیدا کرده و علاوه بر کتابخانه طبق نمودار درختواره پژوهش را هم در برمی گیرد و ۱۵ کتاب اصول که بیشتر مورد توجه علما و حوزویان است را در خود دارد.
وی اظهارکرد: نمایه، کلیدواژه و فضای جذاب از ویژگی های این نرم افزار است.
مدیر علمی گروه فقه و اصول مرکز تحقیقات نور گفت: در نرم افزار جدید بیش از هزار و۱۰۰ کتاب را در خود جای داده که ۲۲۳ عنوان کتاب اصولی اهل تسنن هم در آن موجود است.

وی بیان کرد: در این نرم افزار امکانات خوبی در نظر گرفته شده و داخل آن راهنمای استفاده به صورت نوشتاری و ویدیویی هم تعبیه شده است.

گفتنی است رونمایی از نرم افزار جامع اصول فقه ۳ با حضور آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات مرکز نور برگزار می شود. پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا