اخبار مهمکمیسیون سیاسی

پرداخت غیرعادلانه مانند شلیک به قلب سرمایه اجتماعی کشور است

آستان بهارستان ؛ یک‌ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه نظام پرداخت غیرعادلانه است، گفت: بی توجهی به نظام ناعادلانه پرداخت به معنای عبور از گفتمان انقلاب اسلامی و کلام امام(ره) اشت.

 سارا فلاحی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس، در تذکری اصلاح نظام پرداخت را اقدام فوری دانست و گفت: نظام پرداخت غیرعادلانه است که هر روز مانند یک توپخانه در حال شلیک به قلب سرمایه اجتماعی است.

وی با بیان اینکه کارکنان و وزارتخانه های مختلف انواع قرارداد دارند، افزود: انواع قرادادهای رسمی، پیمانی، قراردادی و کار معین، مدت موقت، طرحی، حجمی و روزمزد همچون بلای خانمان سوز است وضعیت به گونه ای است که حتی بین کارکنان رسمی وزارتخانه ها نیز بی عدالتی در پرداخت و دریافت وجود دارد.

فلاحی گفت: کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مسئول تامین امنیت غذایی، از فوق العاده خاص امنیت غذایی محروم هستند. کارکنان وزارت کشور به عنوان مسئول برگزاری انتخابات های عریض و طویل نیز فوق العاده خاص نمی گیرند. بی توجهی به نظام ناعادلانه پرداخت به معنای عبور از گفتمان انقلاب اسلامی و کلام امام(ره) است که فرمودند باید نظام اسلامی مبنای تصمیم گیری هایش براساس عدالت باشد.انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا