اخبار مهمکمیسیون عمران

میزهای خدمت برای انتخابات پرشور برپا شود

آستان بهارستان ؛ یک عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نظام خود را دوست دارند پس می‌توان در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات با برپایی میزهای خدمت مشکلات مردم را دنبال کرد و به آنها دلگرمی داد.

احمد جباری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مولفه‌های موثر در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: مردم نظام و کشور خود را دوست دارند و برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات مشارکت می کنند. هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد قطعا در پیشبرد مسائل بین المللی و داخلی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت اما برای جلب اعتماد مردم نباید بگذاریم تا امورات مردم بر روی زمین بماند.

نماینده مردم بندرلنگه، پارسیان و کیش در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: دستورالعمل ها و بخشنامه های خلق الساعه ای که بعضا صادر می شود و به کل کشور تسری داده می‌شود بعضا به پیشبرد امورات مردم ضربه وارد می کند. از نظر بنده برای جلب رضایت مردم باید دستورالعمل ها بومی سازی شود.

جباری تاکید کرد: از نظر بنده برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی باید میزهای خدمت به مردم بر پا شود و مشکلات زندگی روزمره مردم بررسی و حل گردد. باید به مردم دلگرمی بدهیم. مردم نظام خود را دوست دارند پس نباید نگاه های سلیقه ای به مردم داشت.انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا