اخبار مهمکمیسیون سیاسی

پیگیری مطالبات مردم مشارکت در انتخابات را افزایش می دهد

آستان بهارستان ؛ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه انقلابی‌گری و رفع مشکلات مردم است که کمک می‌کند میزان مشارکت مردم در صحنه‌های حساس مانند انتخابات بیشتر شود.

عادل نجف زاده درباره راهکارهای افزایش مشارکت مردم در انتخابات با بیان اینکه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری است و انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور ماست، اظهار کرد: هر سه قوه در طول چهار سالی که از عمر مجلس یازدهم می گذرد در مسیر خدمت به مردم تلاش کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس یازدهم تلاش کردند تا مشکلات مردم به ویژه مشکلات بر زمین مانده آنان مرتفع شود و بسیاری از قوانین بر زمین مانده مانند قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، جهش تولید مسکن، رتبه بندی معلمان و ساماندهی کارکنان دولت به سرانجام برسد.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: روحیه انقلابی گری و رفع مشکلات مردم است که کمک می کند میزان مشارکت مردم در صحنه های حساس مانند انتخابات بیشتر شود. صداقت نمایندگان با مردم و پیگیری مطالبات آنان یکی از ظرفیت‌های اساسی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

نجف زاده در پایان گفت: ان‌شاءالله با گام های برداشته شده، انتخابات مجلس دوازدهم در یازدهم اسفندماه یکی از پرشورترین انتخابات تاریخ انقلاب خواهد بود.انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا