اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

دارالاکرام حضرت ابوالفضل قم برای دومین سال رتبه اول تشکل‌های مردمی را کسب کرد

آستان بهارستان ؛ دارالاکرام حضرت ابوالفضل علیه السلام قم برای دومین سال متوالی رتبه اول تشکل های مردمی استان قم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان ؛ آیین تجلیل از تشکل‌های مردمی، موسسات خیریه برتر در استان قم برگزار شد و دراین مراسم که هر سال با هدف ارزیابی موسسات از سوی استانداری و کمیته امداد برگزار می‌شود، تمامی تشکل‌های مردمی و موسسات نیکوکاری استان قم مورد ارزیابی قرار می گیرند.

آیین تجلیل از تشکل‌های مردمی و موسسات نیکوکاری امسال نیز در استان قم برگزار شد و برای دومین سال پیاپی دارالاکرام قم به عنوان  موسسه برتر استان معرفی شد و لوح تقدیر و تندیسی به رسم یادبود به آقای منوچهر دهشیری مدیریت دارالاکرام قم اهداء شد.

دارالاکرام حضرت ابوالفضل
دارالاکرام حضرت ابوالفضل

گفتنی است موسسه دارالاکرام قم در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و تاکنون حامی آموزش و تحصیل ۷۳۱ دانش‌آموز این استان بوده که ۱۹۹ نفر از دانش آموزان و دانشجویان، فارغ والتحصیل و توانمند شده اند، این موسسه که با حمایت‌های نیکوکاران اداره می‌شود، علاوه بر تحصیل، در زمینه‌های سلامت و درمان، فرهنگ، هنر و ورزش، مشاوره و روانشناسی، معیشت و از همه مهمتر در بخش اشتغال و کارآفرینی در کنار دانش‌آموزان بورسیه ‌شده و خانواده‌های ایشان است.

برخی دانش آموزان این دارالاکرام علاوه بر کسب موفقیت‌های تحصیلی، در رشته‌های مختلف ورزشی هم مقام‌های استانی و کشوری به دست آورده اند.

دارالاکرام حضرت ابوالفضل قم دوره های مختلف آموزشی هم برای دانش آموزان و مادران آنان برگزار می کند که نتایج مطلوبی داشته و برخی از مادران همیار موسسه شده اند

مهارت‌آموزی و کارآفرینی در رشته های مختلف یکی از انواع خدماتی است که دارالاکرام در کنار ماموریت اصلی خود که بورسیه‌ی تحصیلی و حمایت از آموزش دانش‌آموزان است، به آنها و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا