اخبار مهمکمیسیون آموزش

هیئت رئیسه مجلس دوازدهم باید قوی باشد/پیشنهاد عضویت در هیئت رئیسه به حاجی دلیگانی

آستان بهارستان ؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هیئت رئیسه مجلس دوازدهم باید قوی باشد، گفت: در همین راستا به حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر پیشنهاد دادم تا برای عضویت در هیئت رئیسه مجلس دوازدهم کاندیدا شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هیئت رئیسه مجلس دوازدهم باید قوی باشد، گفت: در همین راستا به حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر پیشنهاد دادم تا برای عضویت در هیئت رئیسه مجلس دوازدهم کاندیدا شود.

حسین حق وردی نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به ضرورت تشکیل یک هیئت رئیسه قوی برای مجلس دوازدهم گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، باید مجلس قوی و کارآمد داشته باشیم تا بتوان اهداف شعار سال را محقق کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای تشکیل مجلس قوی، باید هیئت رئیسه قوی در مجلس دوازدهم تشکیل شود، تصریح کرد: ۱۲ عضو هیئت رئیسه مجلس باید هم سابقه عضویت در مجلس را داشته و هم بر قانون اساسی، قوانین عادی و آئین نامه داخلی مجلس مسلط باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: بعنوان مثال آقای حسینعلی حاجی دلیگانی گزینه خوبی برای عضویت در هیئت رئیسه مجلس است چرا که ایشان حضور طولانی مدت در مجلس دارد و به همین دلیل بر قوانین عادی و اساسی کشور مسلط است و سیاست های کلی نظام را دقیق می داند.

حق وردی افزود: حضور امثال آقای حاجی دلیگانی در هیئت رئیسه مجلس می توانند کمک کند تا هیئت رئیسه مجلس دوازدهم موفق عمل کند و اهداف شعار سال محقق شود.

وی با بیان اینکه ایشان همچنین به آئین نامه داخلی مجلس مسلط است، تصریح کرد: نظرات ایشان در صحن مجلس چه در موافقت و چه در مخالفت با طرح ها و لوایح، نظرات کارشناسی خوبی است و در صحن مجلس همواره از نظرات کارشناسی ایشان در بررسی طرح ها و لوایح استفاده می شود.

نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ایشان وزن هیئت رئیسه مجلس را بالا می برد و در موفقیت هیئت رئیسه و اداره مجلس بسیار موثر خواهد بود. به همین دلیل به ایشان پیشنهاد دادیم تا حتما در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دوازدهم کاندیدا شود.

انتخابات هیئت رئیسه مجلس دوازدهم روز سه شنبه هشتم خرداد در صحن مجلس برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا