اخبار مهمکمیسیون اجتماعیکمیسیون کشاورزی

اسلام در جهان در حال گسترش است

آستان بهارستان ؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دین مقدس اسلام و مکتب تشیع در سراسر جهان در حال گسترش است، گفت: با همه تلاش‌های دشمن امروز می‌بینیم در کشورهای مختلف اروپایی برنامه‌های عزاداری امام حسین(ع) برگزار می‌شود و مردم دنیا بیدار شده و منتظر ظهور امام زمان(عج) هستند.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شامگاه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در یادواره ۶۶ شهید والامقام مسجد امام جعفر صادق(ع) ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه شعائر الله از مصادیق تقوای الهی است و باید حفظ شود، اظهار کرد: یادواره شهدا کمترین کار در قبال و خون‌های مطهر شهدا است، یادواره‌های شهدا را برگزار می‌کنیم که یادمان باشد در عصر غیبت امام عصر(عج) و غیبت شهدا به یادشان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید زندگی‌نامه و وصیت‌نامه‌های شهدا برای جوانان بیان شود، تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری کار فرهنگی این است که امروز نسل جوان، دانشجو و دانش آموزان را با شهدا آشنا کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ شهادت یک فرایند است و مربوط به زمان و مکان خاصی نیست، گفت: امروز باید بیشتر از گذشته خاطرات شهدا را مرور کرد خاطرات شهدا سازنده است و همه اینها یک نشانه است تا ما را به واقعیتها نزدیک‌تر کند.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) به فضایل و ابعاد شخصیتی این امام همام اشاره کرد و افزود: تربیت ۴ هزار شاگرد در علوم مختلف از خدمات ارزنده ایشان به اسلام و مردم است که امروز این علوم به دست ما رسیده است.

آزادیخواه با اشاره به اینکه امروز دین مقدس اسلام و مکتب تشیع در سراسر جهان در حال گسترش است و در قلب کفر اسلام رشد کرده است، گفت: با همه تلاش‌های دشمن امروز می‌بینیم در کشورهای مختلف اروپایی برنامه‌های عزاداری امام حسین(ع) برگزار می‌شود و این به برکت خون شهدایی است که در مسیر امام حسین(ع) و ائمه اطهار راه خود را ادامه دادند و امروز می‌بینم مردم دنیا بیدار شده و راهشان را پیدا کرده و دنیا منتظر ظهور امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه امروز مردم مظلم غزه در برابر متجاوزان و ظالمان رژیم منحوس صهیونیستی به شهادت می‌رسند و کسانی که دم از حقوق بشر می.زنند و ادعای دروغین دارند هزاران زن و کودک را به شهادت می‌رسانند، گفت: همه این حوادث برای ما دردناک است، اما افتخار می‌کنیم که به عنوان یک بچه شیعه در مسیر و مرام مولایمان به دفاع از مظلوم در دنیا به پا خواسته‌‌ایم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خطاب به شهدا گفت: شهدا آرام بخوابید امروز در قلب لندن مردم به پا خواسته‌اند و به تعبیر رهبری که فرمود «بسیج لندن شکل گرفته» این همان پیروزی است که شهدا به دنبال آن بودند.

وی با تأکید بر حفظ وحدت در بین مردم و بین مسئولان با همه تلاش‌های دشمن که به دنبال تفرقه است، تصریح کرد: امروز که خون شهدای ما به ثمر نشسته و در آستانه پیروزی واقعی هستیم باید مراقب باشیم.

آزادیخواه افزود: آن زمانی که آمریکا به دنبال خاورمیانه بزرگ بود تا مرزها را به نفع خود گسترش دهد به برکت وجود مردان بزرگی چون سردار شهید سلیمانی خاورمیانه بزرگ به جبهه بزرگ مقاومت تبدیل شد و داعش به نابودی و ناموس اسلام نجات پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اگر روزی دست داعش به این کشور باز می‌شد معلوم نبود با خوی وحشی گری چه بلایی بر سر مردم ما می‌آمد، افزود: باید گفت این امنیت حاصل خون شهدا است و باید بدانیم که شهید سلیمانی‌ها برای این امنیت چه جان فشانی کردند، همه ما باید در زیر چتر ولایت بوده و باید قدر شهدا را بدانیم از برنامه های دشمن در فضای مجازی به دور باشیم.

در ادامه این مراسم بعد از عزاداری، مردم شهیدپرور ملایر، با پیکر شهید محمد زنجونش، شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که بعد از ۳۸ سال شناسایی شده و میهمان ویژه این مراسم بود وداع کردند.انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا