اخبار مهمکمیسیون صنایع

با تصمیمات پشت درب‌های بسته مشکلات مردم برطرف نمی‌شود

آستان بهارستان ؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوازدهم نباید پشت درب‌های بسته تصمیم بگیرد با این تصمیمات مشکلات مردم حل نمی‌شود.

روح‌الله ایزدخواه گفت: مجلس دوازدهم باید با پرهیز از مجادلات و رویکردهای سیاسی نسبت به ریل‌گذاری برای حل مشکلات مردم به صورت مستقیم اقدام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس دوازدهم باید به دور از روزمرگی و با نگاه تحولی نسبت به حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی اقدام کند.

وی افزود: تصویب قوانین متعدد اما ‌بی‌فایده نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند و ما در مجلس دوازدهم به جای قوانین وصله پینه‌ای باید قوانینی را به تصویب برسانیم که بتواند مشکلات و نیازهای مردم را حل کند.

ایزدخواه خاطرنشان کرد: ما باید در راستای اجرایی‌سازی شعار سال نسبت به مردمی‌سازی امور در حوزه اقتصادی اقدام کنیم و از مشارکت مردم در انجام امور استفاده کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس دوازدهم نباید پشت درهای بسته تصمیم بگیرد با این تصمیمات مشکلات مردم حل نمی‌شود و مردم احساس می‌کنند که از چاله به داخل چاه افتاده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا