اخبار قم

تجلیل از بانک‌های کمک کار مددجویان بهزیستی

آستان بهارستان ؛ طی مراسمی از همکاری بانک‌های عامل استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی قم تقدیر شد.
سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم در اولین جلسه هماهنگی با مدیران بانک‌های استان قم در محل سالن اجتماعات این اداره کل ضمن عرض تسلیت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و ایام شهادت شهدای سرافراز خدمت و گرامیداشت یاد وخاطره آن عزیزان ، ادامه راه رئیس جمهور شهید را خدمت بی منت و تمام وقت با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود استان برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص جامعه هدف بهزیستی برشمرد.
وی افزود: با همکاری خوب بانک‌های عامل در سال گذشته از محل اعتبارات جزء ۴ تبصره ۱۸ ، یازده بانک عامل با ما همکاری داشتند که از مبلغ ۶۰۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال ۵۸۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال جذب شد و تعداد ۴۵۰ نفر تسهیلات دریافت کردند و از محل جزء۳ سهم استانداران تبصره ۱۸ هم ۷ بانک عامل با بهزیستی همکاری داشتند که از ۱۷۰میلیارد تومان اعتبار تخصیصی ۱۲۰ میلیارد تومان جذب شد و ۸۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی تسهیلات دریافت کردند.
مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به همکاری خوب صندوق کار آفرینی امید، افزود: از محل اعتبارات این صندوق در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعداد ۴۴ نفر از مددجویان بهزیستی تسهیلات دریافت کردند.
میرئی در ادامه با اشاره به اهمیت بازدید از مراکز بهزیستی و سرکشی به معلولین و سالمندان خواستار حضور پرسنل بانک‌ها در مراکز بهزیستی و سرکشی از مراکز شد و افزود: همچنین کارکنان محترم بانک‌ها می توانند در قالب طرح شکرانه سلامت ماهانه مبلغی از فیش حقوقی خود را به مددجویان بهزیستی و ایتام اختصاص دهند.
***
لازم به ذکر است بعد از بیان دیدگاه‌ها و نظرات مدیران بانک‌های استان با اهداء لوح تقدیر از کلیه مدیران بانک‌های استان تجلیل شد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا