اخبار مهمکمیسیون سیاسی

سردار قالیباف شهید زنده است

آستان بهارستان ؛ مسئول ستاد تشکل‌ها و تعاونی‌های دکتر قالیباف در چهارمحال وبختیاری گفت: در مورد آقای دکتر تحقیق کردم و به گفته یکی از افراد شاخص، آقای قالیباف شهید زنده است و راه شهیدانی مانند احمد کاظمی، باکری، حاج حسین خرازی و سردار سلیمانی را ادامه می‌دهد.

وفا همتی افزود: آٌقای قالیباف به میدانی با گستردگی و ابعاد وسیع وارد شده و آبرو و حیثیت خود را وسط گذاشته است.

وی با بیان اینکه دکتر قالیباف در استان ما ارتباط خوبی با گروه‌های جهادی دارد، گفت: یاد ما هست که زمان آقای خاتمی در دوران اصلاحات، درها به روی افراد انقلابی و بسیجی بسته شده بود و سردارقالیباف گروه‌های جهادی را دوباره احیا کرد لذا ما پای کار ایشان ایستاده‌ایم.

وی در مورد نحوه کار دراین استان نیز اظهارداشت: اصل کار ستادی در چهارمحال وبختیاری دیدار چهره به چهره است لذا ما با  خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دیدار حضوری داشتیم.

همتی افزود: به دلیل اینکه در منطقه ما افراد کمتری در فضای مجازی هستند معتمدین، خانواده معظم شهدا و افراد شاخص بیشترین تاثیرگذاری را دارند لذا اولویت ما دیدارهای حضوری است و گروه‌های جهادی هم با افراد شاخص ارتباط برقرار کردند.

وی عنوان کرد: پس از دریافت اطلاعات از تعاونی‌ها در همه شهرستان‌های چهارمحال وبختیاری حضور پیدا کردیم و افراد ستادی توجیه شدند و کارها به دو بخش شهرستانی و بخشی تقسیم و مقرر شد جلسات تبیینی با زیرمجموعه‌ها برگزار شود.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا