اخبار قمکرونا

تشکیل ۴۰۰ گروه جهادی در قم همزمان با شیوع کرونا

مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: امروز ۵۷۲ گروه جهادی در استان قم فعالیت می کنند که حدود ۴۰۰ گروه جهادی در ایام کرونا شکل گرفتند.

به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی؛ علی اخلاصمند به «نقش گروه های جهادی در کمک‌های مومنانه» اشاره کرد وگفت: حرکت های جهادی در استان قم از سال ۸۶ با فعالیت گروه های دانشجویی آغاز شد و امروز ۵۷۲ گروه جهادی در استان داریم که حدود ۴۰۰ گروه جهادی در ایام کرونا شکل گرفتند.

مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: تامین جهیزیه، اشتغالزایی، کمک به پرداخت و یا بخشش رهن و اجاره، تعمیر لوازم محرومین به صورت رایگان یا با هزینه کم از جمله اقدامات بوده است.

وی افزود: با شیوع موج چهارم کرونا ۲۵۰ جهادگر طلبه در سه بیمارستان امیرالمومنین(ع)، فرقانی و کامکار در ماه رمضان فعالیت می کنند.

اخلاصمند ادامه داد: اطعام دیگر عرصه فعالیت مومنانه گروه های جهادی است که فقط یکی از گروه های جهادی با مشارکت ۴۰ گروه دیگر در رمضان امسال ۳۰۰ هزار پرس غذا را طبخ و توزیع می کند.

وی بیان کرد: جهادگران طلبه قمی در غسل اموات کرونایی هم پیشتاز بودند که بعد از قم طلاب در شهرهای دیگر سراغ این کار رفتند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا