اخبار مهمکمیسیون اجتماعی

مجلس با رأی اعتماد به وزرا، آمادگی خود را برای همراهی با دولت وفاق ملی اعلام کرد

آستان بهارستان ؛ اکبر رنجبرزاده، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به رأی اعتماد مجلس به تمامی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، تأکید کرد که این اقدام نشان‌دهنده آمادگی مجلس برای همکاری با دولت در راستای وفاق ملی و خدمت به مردم است.

وی ضمن تشکر از رئیس‌جمهور به خاطر معرفی این ایده جدید، اظهار داشت که مجلس آماده است تا در حل مشکلات مردم به دولت کمک کند. رنجبرزاده افزود: “دولت وفاق ملی، که توسط آقای پزشکیان برای نخستین بار مطرح شده، نیازمند حمایت و همکاری قوای مقننه و قضاییه برای اجرایی شدن است.”

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد که رأی اعتماد به کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور، نشان از اراده مجلس برای حمایت از وفاق ملی دارد و این حرکت نویددهنده بسیج همگانی برای خدمت به مردم است.

رنجبرزاده همچنین گفت: پس از سال‌ها اختلاف بین جریان‌های سیاسی، امروز شاهد یک ایده جدید تحت عنوان وفاق ملی هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد و همه باید در کنار دولت، با قدرت و قوت به خدمت‌رسانی به مردم بپردازند.

گفتنی است که در عصر چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی مسعود پزشکیان، به تمامی ۱۹ وزیر کابینه چهاردهم رأی اعتماد دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا