دسته‌بندی نشده

قانون جهش تولید دانش بنیان تصویب شد

آستان بهارستان؛ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان در مجلس تصویب شد.

 محمدباقر قالیباف پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک روزه خود به این شهرستان اظهار کرد: در کنار این سفر از برخی پروژه‌های عمرانی منطقه هم بازدید کردیم که از آن حمله به جاده آران و بیدگل به تهران و مشهد از طریق چرمشهر می‌توان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این جاده یک مسیر جایگزین مطلوب برای خودروهای باری و مسافری است که تمایل دارند در مسیر شمال جنوب تردد کنند، ابراز داشت: این جاده بخش عمده‌ای از ترافیک بخش آزادراهی کاشان تهران را کم می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرصت‌های بسیار خوبی در منطقه کاشان و آران و بیدگل است، تصریح کرد: آمار بیکاری نیروی کارگری در منطقه صفر است و در این بخش بیکاری وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بیکاری در منطقه کاشان و آران و بیدگل مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است، افزود: برای فراهم آوردن فرصت‌های کار و اشتغال مناسب برای این قشر لازم است که بخش دانش بنیان منطقه بیش از پیش فعال شود.

قالیباف با بیان اینکه قانون جهش تولید دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، افزود: این قانون برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فعالان این بخش فعال شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی کاشان خاطرنشان کرد: لازم است مدیران و مسئولان ایمیدرو برای این منطقه و روش تأمین مالی آن کمک کنند چرا که ظرفیت‌های اقتصادی آن برای منطقه بسیار زیاد است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بهش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مجلس و دولت باید نقش تسهیل گر را برای فعالان اقتصادی و صنعتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات حمایتی دولت و مجلس شاهد شکوفایی تولید و صنعت کشور به خصوص در شرکت‌های دانش بنیان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا