اخبار قم

مدیرمسئول یک سایت خبری در قم توسط عوامل بانک تجارت حبس شد! 

آستان بهارستان؛ از انتشار خبری با عنوان « قحط الرجال در بانک تجارت قم به واقعیت می‌پیوندد؟ » مدیرمسئول سایت خبری در قم که به دعوت مدیر روابط عمومی برای شفاف سازی درباره ی خبر انتشار یافته در آن بانک حضور یافته می یابد اما…

به گزارش آستان بهارستان به نقل از قم پرس؛ پس از انتشار خبری با عنوان « قحط الرجال در بانک تجارت قم به واقعیت می‌پیوندد؟ » مدیرمسئول سایت خبری در قم که به دعوت مدیر روابط عمومی برای شفاف سازی درباره ی خبر انتشار یافته در آن بانک حضور یافته می یابد متوجه می شود که مدیرروابط عمومی علی رغم تعیین وقت حضور ندارد و بعد از حضور در دفتر روابط عمومی بانک تجارت قم متوجه می شود این دعوت در واقع تله ای بوده است تا او را به دفتر حراست ببرند و مابقی مواردی که از این نقشه ی شوم بی اطلاعیم.

مدیرمسئول قم پرس ضمن اعتراض به این مدل دعوت توسط آقای ف کارمند روابط عمومی و آقای ع دفتر مدیریت برای اعزام به حراست اصرار شدید می شود که بعد از آنکه این مدیررسانه قصد داشت ساختمان را ترک کند ناگهان آسانسور طبقه ی چهار را قطع و به او متذکر می شوند که باید به حراست بروی و… که در نهایت او از پله های اضطراری بانک خارج می شود.
ضمن آنکه کارمند روابط عمومی آقای ف با ادبیات ناشایست که شبنامه منتشر کردی و به توچه و…. همواره به ایشان توهین کرد.
سخنی با آقای همتی وزیر محترم اقتصادی و امور دارایی
آقای وزیر ! تاکی ما باید تاوان ِ این خودسری ها را بدهیم؟! خواهشمندیم بی درنگ اوضاغ بغرنج در بانک تجارت را پیگیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا