اخبار مهمکمیسیون سیاسی

سخنان رهبری در نماز جمعه تهران، نمایش قدرت ایران بود

آستان بهارستان؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران همانند همیشه مقتدرانه، یک مانور سیاسی و نمایش قدرت بود.

علاء الدین بروجردی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه همانند همیشه صریح، شفاف و مقتدرانه بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران یک مانور سیاسی، مانور قدرت و یک عرض اندام مقتدرانه در برابر دشمنان بود.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دفاع ما از ملت های لبنان و فلسطین کاملا صحیح است چرا که در دین اسلامی تصریح شده که اگر مسلمانی نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست و حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین و لبنان مطابق با شرع مقدس اسلام انجام می شود.

بروجردی خاطرنشان کرد: اقدامات ملت های فلسطین و لبنان و حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغال شده فلسطین اقدامی کاملا قانونی و در راستای دفاع مشروع از خود است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نماز جمعهه تهران همچون گذشته با صراحت و اقتدار پیام خود و ملت ایران را به دشمنان اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا