اخبار مهمکمیسیون تلفیق

شهید صفی‌الدین فردی مصمم در پیمودن راه مقاومت بود

آستان بهارستان؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت شهید صفی‌الدین فردی مصمم در پیمودن راه مقاومت بود و همین مسئله باعث وحشت رژیم صهیونیستی از وی و دیگر رهبران مقاومت شده است.

اسماعیل کوثری با اشاره به تایید خبر شهادت شهید هاشم صفی‌الدین از سوی حزب‌الله لبنان گفت: بعد از شهادت شهید نصرالله رژیم صهیونیستی به خاطر ترس و وحشتی که از رهبران مقاومت لبنان داشت، سعی کرد تا با بمباران ضاحیه و به شهادت رساندن شهید صفی الدین که جزء گزینه‌های جانشینی شهید نصرالله بود، به خیال خود باعث ایجاد اخلال در راه مقاومت شود.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که اگرچه شهادت شهید نصرالله و شهید صفی‌الدین سنگین است اما با شهادت این افراد و شخصیت‌های دیگر کار مقاومت متوقف نمی‌شود و تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه می‌یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: شهید صفی‌الدین فردی مصمم در پیمودن راه مقاومت بود و با اخلاص و شجاعتی که داشت در این مسیر حرکت می‌کرد.

کوثری خاطرنشان کرد: در بمباران جنوب ضاحیه توسط رژیم صهیونیستی شهید صفی‌الدین به شهادت رسید، اما چون تاکنون پیکر پاک وی از زیر آوارها بیرون نیامده بود خبر شهادتش تایید نشده بود.

وی گفت: همان طور که بعد از شهادت شهید نصرالله تاکنون کار مقاومت لبنان دچار خلل و سستی نشده، از این پس نیز این گونه خواهد بود و کار حزب الله و مقاومت اسلامی با قدرت و قوت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

جنبش حزب‌الله دیروز ـ چهارشنبه ـ در بیانیه‌ای خبر شهادت سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی این جنبش که یکی از گزینه‌های مطرح برای جانشینی شهید سید حسن نصرالله دبیرکل سابق حزب الله بود را تأیید کرد.

جنبش حزب الله با اعلام خبر شهادت سید هاشم صفی‌الدین تأکید کرد: سید هاشم صفی الدین بیشتر عمر خود را در راه خدمت به حزب الله و مقاومت اسلامی و جامعه آن سپری کرد، در طول سالیان متمادی عمر شریف خود، با مسئولیت پذیری و توانمندی، شورای اجرایی، مؤسسات و یگان‌های آن را مدیریت کرد. ایشان به مجاهدان حزب‌الله نزدیک بود، به حامیان مردمی آن نزدیک بود و به خانواده‌های شهدای آن عشق می‌ورزید تا اینکه خداوند او را به عنوان یک شهید به کاروان شهدای کربلا ملحق کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا