اخبار عمومیاخبار مهمانتخابات

دو نظر درباره احمدی نژاد: امیری‌فر: ترمز احمدی‌نژاد را نکشند بدتر می‌شود / مشاور آیت‌الله هاشمی: احمدی‌نژاد از عالم و آدم طلبکار است

آستان بهارستان؛ در پی کاندیداتوری محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم و اظهار نظر وی مبنی براینکه اگر تایید صلاحیت نشوم انتخابات را تایید نمی کنم و رای نمی دهم نظرات زیادی وجود دارد.

امیری‌فر: ترمز احمدی‌نژاد را نکشند بدتر می‌شود

عباس امیری‌فر گفت: یک مقداری نظام با او مسامحه می‌کند، ولی باید ترمزش را کشید و در یک روند قانونی با او برخورد کرد.

رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت محمود احمدی‌نژاد درباره اظهارات اخیر رئیس دولت نهم و دهم گفت: من شش سال است به خاطر رفتار‌های زننده از وی اعلام جدایی کردم؛ من ساعت‌ها با احمدی نژاد صحبت کردم و گفتم باید قانونمند باشید. آقای احمدی نژادی که الان می‌بینید از زمین تا آسمان نسبت به احمدی نژاد ۸۴ عوض شده است. ایشان اصلا دیگر حالت عادی ندارد و دیشب هم دیدید که مدیر رسانه‌ای او به یکی از کاندیدا‌ها توهین کرد و گفت جاسوس است. یک مقداری نظام با او مسامحه می‌کند، ولی باید ترمزش را کشید و در یک روند قانونی با او برخورد کرد وگرنه رفتاربدتری خواهد داشت.

امیری‌فر گفت: من از کار‌های ناشایست او ناراحتم. ( وی با توجه به تکرار تهدید احمدی‌نژاد که رد صلاحیت شوم، انتخابات را تایید نمی‌کنم) گفت: آقای احمدی نژاد کلا استحاله پیدا کرده است. امام فرمودند شورای نگهبان باید باشد تا درباره صلاحیت‌ها با ۶ فقیه عادل و ۶ حقوقدانان منتخب مجلس حرف نهایی را بزنند. در مجموع اگر آقای خاتمی یا آقای هاشمی آمدند به خاطر مدیریت شورای نگهبان بوده است. باید حواسمان باشد که این شورا را قانون معین کرده و حضرت امام و مقام معظم رهبری هم تایید کردند.

مشاور آیت‌الله هاشمی: احمدی‌نژاد از عالم و آدم طلبکار است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم با بیان اینکه باید کاری کنیم که صاحبان آرای خاکستری از کف به سطح بیایند افزود: احمدی‌نژاد آن آدمی نیست که بتواند آرای خاکستری را بیرون بکشد و شانسی در این انتخابات و هیچ انتخابات دیگری ندارد؛ از نظر من عمر سیاسی احمدی نژاد تمام شده است و فقط به دلیل حرف‌ها و مواضع متفاوتی که می‌گیرد جایگاهی دارد که آن هم اگر درست افشاگری شود، علی القاعده این پایگاه را هم از دست خواهد داد.

غلامعلی رجایی ادامه داد: به عنوان مثال احمدی‌نژاد تا امروز یک مورد از عملکرد خودش چه در شهرداری و چه ریاست جمهوری انتقاده نکرده، درصورتی که کسی نمی‌تواند بدون اشکال باشد، آقای احمدی نژاد اگر در هشت سال ریاست جمهوری اش حداقل سالی یک اشتباه را قبول کند یعنی بی اشتباه نیست ولی ایشان فقط از عالم و آدم طلبکار است و مشخصاً هنگامی که حزب قوی وجود ندارد و رسانه‌ها هم در این قضایا یا منع می‌شوند و یا خودشان سلیقه لازم را به خرج نمی‌دهند بعضی از آدم‌ها صاحب جایگاه می‌شوند که اگر جایگاه واقعی‌شان مشخص شود آرای ایشان به شدت ریزش خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا