اخبار مهمانتخاباتکمیسیون اجتماعی

اصلاح‌طلبان به‌دنبال فرار از پاسخگویی نسبت به عملکرد خود هستند

آستان بهارستان؛ نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود در هشت سال گذشته باشند، به دنبال فرافکنی و فرار از زیر بار مسئولیت اقداماتشان در سال‌های قبل هستند.

اردشیر مطهری با اشاره به بیانیه اخیر یکی از تشکل‌های اصلاح طلب و ادعای آنها مبنی بر پایین آمدن مشارکت در انتخابات گفت: این اظهارنظر اصلاح طلبان اظهارنظری کاملا غیرکارشناسی است.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود در ۸ سال گذشته باشند، به دنبال فرافکنی و فرار از زیر بار مسئولیت اقداماتشان در سال‌های قبل هستند.

وی اظهار داشت: مردم ایران در طول ۴۰ و اندی سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که مردمی کاملا موقعیت‌شناس هستند و در شرایط حساس نظام را تنها نگذاشته و در عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند.

مطهری خاطرنشان کرد: ما در دوره‌های مختلف انتخابات شاهد این قبیل اظهارات چه از سوی دشمنان خارجی و چه از طرف عناصر داخلی آنها بوده‌ایم که در هر دوره مردم ایران بدون توجه به این فضاسازی‌ها در صحنه حضوری چشمگیر داشته‌اند.

وی افزود: اگر مردم گلایه‌ هم دارند از حکومت و نظام نیست بلکه از عملکرد مسئولان اجرایی است که با اقدامات غیرکارشناسی‌شان مردم را از نظر معیشتی تحت فشار قرار داده‌اند.

وی اظهار داشت: مردم از مسئولان گله دارند ولی حساب نظام و حاکمیت را از مسئولان جدا می‌دانند و هیچ وقت عملکرد مسئولان را پای نظام نمی‌نویسند.

مطهری خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبلی انتخابات نیز این گونه فضاسازی‌ها را شاهد بودیم که البته هیچ تأثیری هم نداشت. اصلاح طلبان باید بدانند که این ترفندها و روش‌ها دیگر نخ‌نما شده و هیچ فایده و تأثیری ندارد.

منبع:‌ فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا