اخبار مهمانتخاباتکمیسیون اجتماعی

مردم از نامزدها برنامه عملیاتی می خواهند

آستان بهارستان؛‌ رییس کمیسیون اجتماعی مجالس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: آنچه در این دوره از انتخابات مردم از نامزدهای ریاست جمهوری انتظار دارند، ارایه برنامه مدون برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور است.

عبدالرضا عزیزی اظهارداشت: اگرچه بخشی از مردم بنا به اعتقادات پای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند، ولی ارایه یک برنامه عملیاتی مدون و قابل اجرا  که بتواند کشور را از مشکلات اقتصادی فعلی نجات دهد، قطعا مشارکت حداکثری را رقم می زند.

نماینده مردم شیروان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: مردم ما به سطح بالایی از آگاهی سیاسی رسیدند که دیگر توهین و بی حرمتی و افشاگری های فاقد سند و مدرک قانونی نمی تواند آنها را پای صندوق های اخذ رای بکشاند و ضمن این که این کار باعث حرمت شکنی نامزدها نسبت به یکدیگر می شود.

عزیزی افزود : توهین و افترا و حتی افشاگری های فاقد سند و مدرک قانونی در این دوره از مناظرات انتخابات ریاست جمهوری کاهش یافت، ولی همچنان اکثر نامزدها روش های ناپسند گذشته را ادامه می دهند و تجربه نشان داد که  این مطالب برای رای آوری و جلب نظر مردم جواب نمی دهد.

وی اضافه کرد: در تمام دولت ها به اندازه توان و ظرفیت ها کارهای خوبی انجام شد و نامزدهای انتخاباتی به جای زیرسووال بردن عملکرد دولت های گذشته، باید برنامه های خود را برای برون رفت مشکلات کشور ارایه دهند تا مردم نیز با این رویکرد برای حضور حداکثری در انتخابات ترغیب شوند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس دهم افزود: برای توسعه و پیشرفت کشور باید تمام نیروهای حکومتی و قوای سه گانه همکاری و همفکری کنند و بدون این همراهی نمی توان امید داشت که دولت به تنهایی بتواند تمام مشکلات کشور را حل کند.

دکتر عزیزی تورم، پایین بودن حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان ، اشتغال و سلامت را مهمترین مشکلات کشور بیان کرد و اظهارداشت : نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به جای توهین و تخریب یکدیگر و یا دولت های گذشته، باید برنامه های خود را برای حل این مشکلات ارایه دهند.

وی روند کاهشی سهام در بورس را یکی دیگر از مشکلات فعلی حاکم بر کشور یاد کرد و افزود : به هر حال حدود ۵۰ میلیون ایرانی با اعتماد به دولت در بورس سرمایه گذاری کردند و حال با نوسان و التهاب در بورس اکثر این سهامداران متضرر شدند و باید نامزدهای انتخاباتی برای برون رفت مشکل بورس و کمک به سهامدارانی که متضرر شدند نیز باید برنامه ارایه دهند.

نماینده مردم شیروان در مجلس نهم و دهم با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و تاثیر این بیماری بر اقتصاد به خصوص مشکل واکسیناسیون خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون در این مورد موضع گیری نداشتند و این در حالیست که کرونا و واکسیناسیون در کشور برای تامین سلامت شهروندان یکی از مهمترین دغدغه های مردم محسوب می شود و باید نامزدهای ریاست جمهوری برنامه خود را در این زمینه ارایه دهند.

***

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا