اخبار مهمدسته‌بندی نشده

اجازه مصادره افراد سهم‌خواه انتخابات را نمی دهیم / “افراد با ولع جاه و قدرت” باید کنار گذاشته شوند

آستان بهارستان؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم گفت: مردم از مسئولان کار می‌خواهند، نه منازعه سیاسی.

عباس گلرو با بیان اینکه باید بستری فراهم شود که شایستگان بر سر کار باشند به انتقاد از بورکراسی پیچ در پیچ اداری در برخی حوزه‌ها پرداخت و اظهار کرد: با این دیوان‌سالاری تودرتو، تحول در کشور اتفاق نمی‌افتد.

وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با سهم‌خواهی‌های احتمالی از دولت آینده گفت: خوشبختانه رئیس‌جمهور منتخب، تکلیف را مشخص کرد و رسما اعلام کرده که دولت او حزبی و جناحی نخواهد بود.البته فعالیت افراد حزبی مشروط به اینکه افراد شایسته و پاکدستی باشند هیچ مشکلی ندارد.

وی بر لزوم کنار گذاشتن آنها که “افرادی با ولع جاه و قدرت” می‌خواند تاکید کرد و گفت: باید یک غربال‌گری جدی صورت گیرد و آن دسته از افرادی که ولع جاه دارند را کنار بگذارند ؛چرا که بسیاری از جوانان و نخبگان پشت دروازه‌های مدیریتی ماندند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با اشاره به نزدیکی اکثر نمایندگان مجلس به رئیس جمهور منتخب گفت: مجلس در عین اینکه حمایت قوی از دولت آینده خواهد داشت اما همزمان از وظایف خود نیز غافل نخواهد ماند و نظارت بر کار دولت را به طور جدی انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه ما در بحث منافع مردم با کسی شوخی نداریم خاطرنشان کرد: رویکرد مجلس به دولت آینده این است که به دولت رئیسی کمک کند البته همزمان به وظایف نظارتی و تقنینی خود عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی سهمخواهی های احتمالی از دولت سیزدهم افزود: برخی با تشکیل کمیته ها و ستادها ممکن است در پی سهم خواهی باشند و حتی به هوای خود لیست استاندار و فرماندار و مدیران را چیده باشند اما این ها باید بدانند که به ویژه خوارها اجازه دخالت داده نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حزب بازی در برخی حوزه ها سم است گفت: همه ما قرار است که به مردم خدمت کنیم. لذا اجازه نمی دهیم که افراد مسئله دار و سهم خواه، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که انتخاباتی مردمی بوده را مصادره کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا