اخبار قماخبار مهمکمیسیون حقوقی

تأکید اعضای کمیسیون قضایی بر قانونمند شدن مرکز تحقیقات اسلامی در قم

آستان بهارستان؛ سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون قضایی مجلس بر قانونمند شدن مرکز تحقیقات اسلامی در قم و همچنین حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها مالی از این مرکز تأکید کردند.

سیدکاظم دلخوش با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه لایحه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایراد وارد شده به این لایحه از سوی شورای نگهبان، رفع شد.

نماینده مردم صعومه‌سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: البته در جلسه قبل ایراد دیگر شورای نگهبان به این لایحه رفع نشده و کمیسیون به مصوبه خود اصرار کرده بود تا موضوع برای رسیدگی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در ادامه این جلسه مسئولان مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی از سابقه کاری و فعالیت‌هایشان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

دلخوش خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون به دنبال گزارش مرکز تحقیقات اسلامی قم در قانونمند شدن این مرکز و نیز فعالیت پررنگ‌تر آن تأکید کردند.

وی افزود: همچنین حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مالی بیشتر از مرکز تحقیقات اسلامی قم مورد تأکید اعضای کمیسیون بود و نمایندگان حاضر در جلسه همچنین به این موضوع اشاره داشتند که در صورت امکان بخش‌هایی از این مرکز در مرکز پژوهش‌های مجلس ادغام شود.انتهای پیام/ کد۱۱۰

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا