اخبار مهمکمیسیون شوراها

حل مشکلات کشور در گرو نظارت عالیه نمایندگان مجلس است

آستان بهارستان؛ نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی در گرو نظارت دقیق و عالیه نمایندگان و تصویب قوانین دقیق مورد نیاز کشور است.

محمدرضا صباغیان بافقی در جمع مردم مهریز افزود: تا مجلس کار نظارت و قانونگذاری خود را درست و علمی انجام ندهد مشکلات وجود دارد.

وی اظهار کرد: تمام هم و غم تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید جدی و علمی بر ۲ کار اصلی خود شامل تصویب قوانین مناسب و ضروری کشور و نظارت بر اجرای آن متمرکز شود.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر مشکلاتی که در کشور در بین مردم و جامعه وجود دارد ناشی از ضعف مجلس و عمل نکردن به وظایف است .

صباغیان بافقی تصریح کرد: تا نمایندگان مردم در مجلس طبق قانون اساسی به وظایف خطیر خود و تصویب قوانین مورد نیاز عمل نکنند شاهد بروز و ظهور مشکلات در جامعه خواهیم بود.

وی بیان کرد: اگر توسط نمایندگان با بررسی کامل کار ریل‌گذاری که همان تصویب قوانین ضروری است با دید علمی و کارشناسی صورت گیرد شاهد تحول و حل معضلات مردم هستیم .

مسئولان باید به قانون کشور عمل کنند

صباغیان اظهار کرد: مسئولان باید به قانون در کشور عمل کنند و وظایف خود را در بخش‌های مختلف دقیق انجام دهند.

وی یادآور شد: همه باید در کشور فقط تابع مقررات باشند و رسالت ملی و دینی خود را در قبال کشور و جامعه و مردم انجام دهند که برای برون‌رفت از مشکلات همه اقشار مسوول هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

****

حوزه انتخابیه مهریز  با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

یزد در مجموع چهار نماینده در مجلس یازدهم دارد.  مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.پایان پیام/۱۱۰

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا