اخبار مهمکمیسیون کشاورزی

با نظارت میدانی مجلس؛ دوهزار و ۴۰۰کامیون برای حمل نهاده های دامی دپو شده به صف شدند

آستان بهارستان؛ نایب رئیس کمیسیون کشاورزی به منظور نظارت میدانی بر بهبود وضعیت توزیع نهاده‌های دامی دپو شده در بندر امام خمینی(ره) از این بندر بازدید کرد.

محمدجواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه ۲۰ تیرماه) در جریان پیگیری توزیع نهاده‌های دامی وارداتی دپو شده در بندر امام خمینی (ره) از این بندر بازدید کرد.

در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از نهاده‌های دامی کشور از بندر امام خمینی(ره) وارد کشور می‌شود. در جریان نظارت میدانی اخیر توسط نواب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از این بندر ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن نهاده دامی در انبارها دپو شده بود که به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله کمبود کامیون به منظور حمل و طولانی بودن مدت زمان بارگیری به کندی در کشور توزیع می‌‌شد.

پس از پیگیری‌های کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در حال حاضر تعداد کامیون‌های حمل نهاده های دامی بارگیری شده در بندر امام خمینی (ره) از روزانه یک هزار و ۴۰۰ به ۲هزار و ۴۰۰کامیون رسیده و ۷۱ باسکول این بندر به توزین کامیون‌های حمل نهاده های دامی اختصاص داده شده است. پایان پیام/۱۱۰

منبع: خانه ملت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا