اخبار فراکسیون‌هااخبار مهمکمیسیون برنامه و بودجه

لیست وزرای پیشنهادی فردا تقدیم مجلس می شود

آستان بهارستان؛ نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت که لیست وزرای پیشنهادی دولت سید ابراهیم رئیسی فردا تقدیم مجلس می شود.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: بر اساس گفت وگوی صورت گرفته بین مجلس و دولت قرار است لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم تا فردا ظهر تقدیم مجلس شود.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: لیست وزرای پیشنهادی فردا تقدیم مجلس می شود.

***

پیش از این حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس گفته بود که لیست وزرای پیشنهادی دولت فردا اعلام وصول می شود و جلسات رای اعتماد نیز ۲۳ تا ۲۶ مرداد در دو یا سه شیفت کاری برگزار خواهد شد.

***

رهبر انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ آیت الله سید ابراهیم رئیسی از وی خواست تا در معرفی اعضای کابینه تعجیل کند و از نماینده های مجلس شورای اسلامی خواستند تا رسیدگی به وزاری پیشنهادی را با سرعت انجام دهند.

پیش بینی می شود که شنبه یکم شهریور  نماینده های مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی به این وزرای پیشنهادی رای دهند یا این پیشنهاد را رد کنند.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفته بود: کمی برای قضاوت زود است چون ممکن است افرادی که فکر می‌کنیم وزارت برای آن‌ها زود است و دانش کافی ندارند، اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر شود که نظرها را برگرداند. در حال حاضر معرفی افراد در قالب یک بنر و اطلاعات کلی بوده اگر اطلاعات همه وزرا براساس داده‌های کلی ارائه شده باشد به نظر می‌رسد که ۳۰ درصد از آن‌ها وزن کافی برای وزارت را ندارند و ۷۰ درصد شایسته وزارت هستند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا