اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

مدیر مرکز آموزش بازرگانی قم در گفت وگو با ما: برگزاری ۷۰۰ دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی/ارائه مشاوره به علاقمندان

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار طی مراسمی از برخی از خبرنگاران قم توسط مدیر مرکز آموزش بازرگانی قم تجلیل شد.

مدیر مرکز آموزش بازرگانی قم در این مراسم با تبریک روز خبرنگار گفت: این مرکز ۱۲ سال است که در زمینه آموزشی فعالیت می کند.
حسن محمدی مبارز افزود: در هر استان یک مرکز آموزش بازرگانی وجود دارد و همه مردم می توانند در خصوص کسب و کار خود از مشاوران ما کمک بگیرند یا در دوره های آموزشی ما شرکت کنند.

وی با بیان اینکه با دانشگاه تهران هم یک دوره تخصصی علمی طراحی کردیم، گفت: به منظور توانمندسازی اصحاب رسانه قم آمادگی برگزاری یک دوره با گرایش رسانه برای خبرنگاران قم با مدرک معتبر از دانشگاه تهران را داریم تا بتوانیم صنعت و بازرگانی را با هدف ارتباط دو سویه جهت رونق تولید و کسب و کار به رسانه ها متصل کنیم.

برای نخستین بار در کشور انجمن تخصصی کسب و کار ایجاد می شود

وی خبر داد: انجمن تخصصی «مدیران و مشاوران کسب و کار» هم به منظور راهنمایی به چهار گروه سرمایه گذار، سرمایه پذیر، صاحب ایده و متخصص ایجاد شده است.

مدیر مرکز آموزش بازرگانی قم ادامه داد: در این انجمن، مشاوران در حوزه های مختلف به افراد کمک می کنند. تاکنون هیچ مرجعی در کشور وجود نداشت که این چهار ضلع را به هم متصل کند.

در این مراسم از خبرنگار آستان بهارستان تقدیر شد.

برگزاری دوره توانمندسازی اصحاب رسانه برگزار می شود

وی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار آستان بهارستان اظهارداشت: این مرکز زیر نظر موسسه مطالعات و پژوهش های سازمان صنعت، معدن و تجارت و از سال ۸۸ در زمینه مشاوره در بخش آموزش و پژوهش در قم فعال است.

وی افزود: این مرکز تاکنون بیش از ۷۰۰ دوره آموزشی ویژه فعالان اقتصادی برگزار کرده و دوره های آموزشی ویژه واحدهای صنفی، صنعتی و صادراتی نیز در بعد بازرگانی برپا شده و چهار سال رتبه برتر کشور را در این راستا کسب کرده است.

محمدی مبارز گفت: این مرکز آمادگی دارد که دوره های آنلاین فن بیان، بازاریابی و سایر رشته های مرتبط را به منظور توانمندی خبرنگاران برگزار و ارتباط میان صنعت و بازرگانی را با رسانه ها احیا کند.

وی بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، ۹۰ درصد دوره ها به صورت آنلاین برگزار می شود و علاقمندان می توانند با شماره پنج رقمی ۳۷۱۰۴۰ تماس بگیرند یا به سایت مرکز مراجعه کنند.پایان پیام/۱۱۰

فاطمه سادات محمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا