اخبار مهمکمیسیون سیاسی

نیروی مسلح ایران دربرابر دزدی‌های سامان‌یافته آمریکایی‌ها آماده‌اند

آستان بهارستان؛‌ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به دست‌درازی آمریکایی‌ها به نفتکش ایرانی در دریای عمان که با اقدام به موقع نیروی دریایی سپاه ناکام ماند، گفت: توان دفاعی و نظامی کشورمان همواره آمریکایی‌ها را ناکام می‌گذارد. دستگاه دیپلماسی نیز این موضوع را پیگیری حقوقی خواهد کرد.

مجتبی ذوالنوری گفت: حضور آمریکا در سراسر دنیا و در منطقه برای دزدی است و کاری غیر از این ندارد.

نماینده مردم قم دزدی آمریکایی ها را دزد فرهنگ، دزد ثروت ها، دزد ایمان و اعتقادها و دزد استقلال ملت ها دانست.

وی افزود: آنها دزدی سامان یافته و نهادینه شده ای را دنبال می کنند. تنها جایی که اهداف آنها محقق نمی شود در تقابل با جمهوری اسلامی، نهضت ها و جمعیت هایی است که از فرهنگ اسلام ناب و انقلاب اسلامی تأثیر می پذیرند.

سپاه پیام مقاومت ایران را به دنیا مخابره کرد

وی افزود: فرزندان ملت با شناخت عمیق و دقیق از دشمن در مقابل آنها می ایستند. امروز این پیام مقاومت، سربلندی و ایستادگی مردم ما را به آمریکا و همه نظام سلطه و جهانی منتقل می کنند.

ذوالنوری عنوان کرد: دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه بعد حقوقی و سیاسی موضوع دست درازی آمریکایی ها به نفتکش ایرانی در دریای عمان را پیگیری خواهد کرد. توان نظامی و دفاعی کشور ما در خلیج فارس و دریای عمان نیز به شکلی است که آمریکا همواره ناکام خواهند ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ما در جنگ همه جانبه ای هستیم. دشمن از هر امکانی برای ضربه زدن به منافع ما استفاده می کند. ما نیز خود را برای مقابله و دفاع جانانه آماده کرده ایم.

***

آمریکا طی اقدامی یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب های دریای عمان مصادره و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند. آنان نفتکش را بسوی آب های ایران هدایت کردند.پایان پیام/۱۱۰

منبع: خانه ملت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا