اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

وزیر ارشاد در قنوات: گازرسانی و روکش آسفالت قنوات جرء مصوبات سفر رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ وزیر ارشاد در جمع مردم شهر قنوات در مسجد صاحب الزمان اظهارداشت: تبدیل شدن به دو بخش در هیات دولت در حال بررسی است و گازرسانی و انجام روکش آسفالت جاده قنوات جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار می گیرد.

محمد مهدی اسماعیلی خطاب به مسئولان شهر قنوات گفت: برای ساخت فرهنگسرا یا مجموعه فرهنگی در شهر قنوات اقدامات اولیه را آغاز کنید ما هم در کنار شما هستیم.

وی بیان کرد: رویکرد دولت این است که در همه بخش های کشور امکانات به نحو عادلانه توزیع شود

شهر  قنوات در نزدیکی شهر مقدس قم است و هر کجا نیاز به امکانات مستقل بود براوردهای دقیق مالی را به بنده تحویل دهید تا در جلسه شورای اداری با رئیس جمهور جزء مصوبات سفر قرار دهیم.

وی گفت: رئیس جمهور بنا دارند تا همه مصوبات و وعده ها در اسرع وقت به صورت دقیق و زمانبندی شده انجام شود نه اینکه فقط کلنگ زنی شود و پروژه ها ۱۰ تا ۱۵ سال خاک بخورد.

اسماعیلی تاکید کرد: اولویت با اتمام پروژه های نیمه کاره است و منع داریم که پروژه جدیدی را آغاز کنیم لذا برای انجام پروژه های جدید شورای شهر و شهرداری اقدامات اولیه را انجام دهند و برآورد هزینه کنند تا ما پس از بررسی دقیق اقدام کنیم.

وی گفت: کانون های مردمی و امام جماعت مسجد قنوات نیازمندی ها را به ما اعلام کنند و اگر برای تجهیز کتابخانه و خدمات  پشتیبانی کمکی خواستید در خدمت قرار دهیم.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا