اخبار مهمکمیسیون اصل ۹۰

گزینه نظامی خداوند برای رباخواران روی میز است

آستان بهارستان؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از نظام بانکداری گفت: کسانی که می‌توانستند جلوی ظلم رباخواری را بگیرند و نگرفتند با رباخواران هم‌سرنوشت هستند.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت:‌ رباخواران در دنیا دیوانه‌وار اقتصاد فردی، اجتماعی، ملی و جهانی را با جنون‌شان به آتش و رباخواری کشیده‌اند و لقمه‌های مؤمنین را به حرام الهی مخلوط کرده‌اند و کسانی هم که می‌توانستند جلوی ظلم رباخواری را بگیرند و نگرفتند با رباخواران هم‌سرنوشت هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: اگر شهید رجایی در اثر قصور احتمالی مکانی به شدت عذاب ۳۶ میلیون را برای خود تصور می‌کردیم ما بر اثر تقصیر قطعی مکانی به شدت عذاب بیش از ۸۵ میلیون نفر را برای خود در حساب داریم.

وی افزود: ما که نام دولت و مجلس متدین و انقلابی را یدک می‌کشیم نباید کارهای گذشتگان را تکرار کنیم. روزها و شب‌ها می‌آیند و می‌روند و ما تماشاگر یکی از مهلک‌ترین حرام‌های الهی نزول‌خواری در کشور هستیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: این چه نظام بانکداری شرعی اسلامی و بدون ربایی است که بعضی از مراجع عظام اغلب فرآیندهای آن را حرام و نامشروع می‌دانند. این چه نظام بانکداری بدون ربایی است که بسیاری از آثار رباخواری را در جامعه به منصه ظهور رسانده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: امروز عده‌ای با انواع حیله‌های شرعی و قانونی ماجرا را می‌آرایند اما در ماهیت و حقیقت همان را رباخواری را نشان می‌دهند.

وی افزود: آمریکا که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند با این حال وقتی می‌گوید گزینه نظامی روی میز است بعضی‌ها می‌ترسند اما خداوند کریم برای سیستم رباخواری گزینه نظامی را روی میز قرآن کریم قرار داده و ماها باور نداریم.

وی خاطرنشان کرد:‌ ملت ایران در ۴۳ سال پیش فرعون زمان را به زیر کشیدند و امروز وقت آن رسیده است که قارون و هامان زمان را به زیر بکشیم و انقلاب خود را تکمیل کنیم. پایان پیام/۱۱۰

منبع: فارس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا