اخبار مهمکمیسیون سیاسی

موشک‌های نقطه ‌زن ایران اهرمی برای مقابله با هر نوع تهدید

آستان بهارستان؛ عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد موشک های تمام ایرانی نشان دهنده برتری نظامی-دفاعی ایران در منطقه غرب آسیا است.

یعقوب رضازاده در خصوص پیام رونمایی از موشک راهبردی دوربرد و نقطه زن “خیبرشکن” از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز یکی از انواع نسل سوم موشک‌های دوربرد سپاه در معرض دید افکار عمومی قرار گرفت که نشان دهنده برتری نظامی-دفاعی ایران در منطقه غرب آسیا است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موشک های تمام ایرانی نیروهای مسلح کشورمان به موجب لرزه بر اندام دشمنان شده اند، اظهار کرد: در واقع سرعت فوق العاده، چابکی و نقطه زنی موشک های بومی ایران می تواند هر نوع تهدیدی را سریعا نابود کند.

وی ضمن بیان اینکه آمریکایی ها از همه ظرفیت های خود استفاده کردند تا جلوی پیشرفت کشورمان در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، نظامی و دفاعی را بگیرند، ادامه داد: این مهم در حالیست که طی این سال ها شاهد رونمایی از محصولات تولید شده توسط جوانان نخبه ایرانی هستیم که نشان می دهد سیاست فشار حداکثری شکست خورده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه موشک های تولید شده توسط ایران جنبه دفاعی دارد و موجب ارتقاء توانمندی نظامی مشروع برای کشورمان است، افزود: بر این اساس می توان اذعان کرد در شرایطی که کشورهای مختلف منطقه دچار تنش و آسیب هستند، ایران اسلامی دارای امنیت کامل بوده و باثبات است.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه توان موشکی ایران اسلامی هژمونی ایالات متحده را درهم کوبید، خاطرنشان کرد: بنابراین باید گفت که تولید موشک خیبرشکن یکی از دستاوردهای راهبردی سپاه محسوب می شود که برای مستکبران تاریخ شکستی دیگر است.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا