اخبار قماخبار مهم

تجلیل از ۱۷ کارآفرین برتر، حامیان کارآفرینی و یاوران اشتغال

آستان بهارستان؛ محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم از شش کارآفرین برتر، شش بانک حامی کارآفرینی و پنج مدیرکل یاور اشتغال نیازمندان با اهدای لوح سپاس و صنایع دستی نفیس تولیدی مددجویان این نهاد تجلیل کرد.

مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر، حامیان کارآفرینی و یاوران اشتغال کمیته امداد استان قم با حضور مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، جمعی از مدیران‌کل ادارات، مدیران‌عامل بانک‌ها، مدیرکل و مدیران کمیته امداد استان در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

مسعودیان‌راد با قدردانی از حامیان کارآفرینی و یاوران اشتغال گفت: امروز که در جهاد اشتغال‌زایی برای محرومان قرار داریم، یاری شما، در اتاق پشتیبانی این جنگ اقتصادی، دل این خانواده‌ها را شاد کرده و اثرات فراوان و عمیقی در زندگی آنها گذاشته است.

وی کمیته امداد را پرچمدار اشتغال زایی و علمدار توانمندسازی نیازمندان در کشور عنوان و اظهار کرد: افزایش اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان قم، از حدود ۷۰ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۵۲ میلیارد تومان در سال جاری و به لطف الهی ۴۰۰ میلیارد تومان در سال آینده این ادعا را ثابت می‌کند.

مسعودیان‌راد با قدردانی و خدا قوت به کارآفرینان برتر حاضر در جلسه تصریح کرد: ایجاد مشاغل فرهنگی، تقویت مشاغل دانش بنیان و کسب و کارهای خانگی در سال آینده از جمله برنامه‌‌های سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

در پایان همایش نیز ۶ کارآفرین برتر در زمینه‌های مختلف که از ۶ تا ۱۲ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌اند قدردانی شد.

شایان ذکر است از ۶ بانک عامل حامی کارآفرینی و ۵ نفر از مدیران‌کل به عنوان یاوران اشتغال برای محرومان و نیازمندان با اهدای لوح و صنایع دستی نفیس تولیدی مددجویان کمیته امداد استان قم، تجلیل شد. پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا